Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Sol·licitud del certificat digital idCAT


El certificat idCAT és un certificat reconegut d'identificació i signatura electrònica, emès per l'Agència Catalana de Certificació - CATCert , que assegura la integritat i confidencialitat de les transaccions electròniques garantint la identitat dels ciutadans i de les ciutadanes.

Amb l'identificador digital idCAT podeu signar correus i documents electrònics i fer operacions amb ells. Així els tràmits fets per aquestes vies poden tenir validesa oficial.

Permet fer tràmits amb les administracions locals, la Generalitat de Catalunya i l'Administració de l'Estat, com la presentació de la declaració de la renda entre d'altres.

A la web de l'Ajuntament de Terrassa podeu accedir a "La Meva Carpeta" per fer:
- Consulta i modificació de dades de contacte
- Consulta de dades del Padró Municipal d'Habitants
- Consulta de comunicacions amb l'Ajuntament
- Consulta de dades fiscals (rebuts referents a impostos i taxes de l'Ajuntament i informació sobre pagaments)

Altres usos del certificat

Com obtenir el certificat idCAT?
El procediment per a obtenir el certificat digital idCAT consta de tres passos:
1.- Omplir el formulari de sol·licitud que trobareu a www.idcat.cat.
IMPORTANT: aquesta sol·licitud cal fer-la des de l'ordinador en el qual voldreu deixar instal·lat el certificat
2.- Anar personalment a qualsevol de les Oficines d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Terrassa, que són entitats de registre col·laboradores de CATCert.
Cal presentar el document d'identitat i signar una compareixença.
3.- Instal·lar el certificat a l'ordinador des del qual s'ha fet la sol·licitud.

Podeu trobar més informació a www.idcat.cat i accedir als videos tutorials de l'idCAT a Youtube

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona interessada en relacionar-se telemàticament amb organismes i entitats, i realitzar transaccions que requereixen de la identificació.

Documentació que cal presentar

En cas que la persona titular delegui la presentació de la sol·licitud en una altra persona, cal aportar:

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Servei responsable

Servei d'Atenció Ciutadana (Servei intern de suport)
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000

Observacions

Un cop s'ha instal·lat el certificat a l'ordinador des d'on s'ha fet la sol·licitud, es pot exportar, si cal, a altres ordinadors fent ús de les utilitats que ens proporcionen els navegadors i els sistemes operatius.

Informació actualitzada el dia 15-2-2019

La meva carpeta ciutadana