Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Comunicació sobre l'embargament salarial


Atès el deure de col·laboració de tota persona natural o jurídica, pública o privada amb l'Administració Tributària, les empreses procediran a descomptar i retenir la quantitat que legalment correspongui, segons la quantia de les remuneracions a percebre per les persones deutores, fins arribar a cobrir l'import del descobert.
L'embargament salarial es practicarà sobre la quantitat que percebi el/la treballador/a una vegada descomptades les retencions de caràcter públic, fiscal o de la Seguretat Social.

En els casos en que aquest deure sigui d'impossible compliment es comunicarà, a través d'aquest tràmit a la Unitat de Recaptació de l'Ajuntament de Terrassa, en un termini màxim d'un mes.

Les persones jurídiques i les entitats sense personalitat jurídica, així com les persones col·legiades, els/les professionals i persones treballadores en règim d'autònoms, en l'exercici de la seva activitat, estan obligades a relacionar-se electrònicament amb l'administració pública. (articles 14.2 i 14.3 de la Llei 39/2015 del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, i l'Ordenança municipal per al govern i l'administració electrònica).

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Empreses o persones empleadores a qui se'ls hagi requerit la seva col·laboració a través d'una diligència d'embargament, o el seu representant degudament autoritzat.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Preu

Gestió gratuïta

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Servei responsable

Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 3-12-2018

La meva carpeta ciutadana