Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Presentació d'al·legacions o sol·licitud de revisió de la resolució d'ajuts per a menjador escolar


Al·legacions de la resolució de la sol·licitud d'ajut: quan es considera que la resolució no s'adequa a la situació socioeconòmica i familiar que la persona sol·licitant va exposar en la sol·licitud presentada dins el període inicial.

Considerem situació sobrevinguda com aquella que ha estat presentada dins del termini de la convocatòria establert, que ha estat valorada i baremada segons les bases reguladores i que durant l'exercici actual la situació familiar i/o econòmica ha canviat considerablement. És a dir, situacions que han sofert variacions significatives en la situació sociofamiliar i/o econòmica i, que aquesta situació de canvi, causa un impacte molt greu que dificulta garantir les necessitats bàsiques del beneficiari.

Dades de contacte per a consultes sobre aquest tràmit:
Servei responsable: Oficina de prestacions socials
Adreça electrònica: bequesmenjador@terrassa.cat

Com es pot tramitar

Per Internet
El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació

Qui el pot demanar?

Pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet d'alumnat d'educació infantil i primària i d'educació secundària obligatòria de centres educatius que disposin de servei de menjador i que va presentar la sol.licitud d'ajut de menjador escolar 2023-2024.

Documentació que cal presentar

Acreditació de la situació sobrevinguda:

Situació econòmica

Documentació necessària per justificar els darrers 12 mesos de la situació sobrevinguda:

Situació laboral

En el cas que s'al·leguin altres circumstàncies, s'haurà d'acreditar documentalment, adjuntat al formulari telemàtic el document corresponent

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Preu

Gestió gratuïta

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Termini de presentació

Les al·legacions per situacions sobrevingudes i altres situacions: Fins el 19 d'abril de 2024.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Servei responsable

Oficina de Prestacions Socials
- No Consta, 0 (00000 Terrassa)
Telèfon: 93 736 66 95
prestacionssocials@terrassa.cat

Observacions

Les sol·licitus d'ajuts de menjador les recollim l'Ajuntament i les adrecem al Consell Comarcal del Vallès Occidental per tal que facin la resolució: aprovacio o denegació.

Qualsevol sol·licitud que no estigui degudament justificada no es tramitarà.

Informació actualitzada el dia 14-11-2023

La meva carpeta ciutadana