Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Sol·licitud d'ocupació de la via pública per a la realització d'activitats



El termini per a presentar la sol·licitud és de mínim 30 dies abans de la celebració de l'activitat.



Tràmit per a sol·licitar l'ocupació de la via pública per a realitzar activitats de caire cultural, esportiu, de lleure o altres activitats de tipus social i parades informatives organitzades per entitats sense ànim de lucre.

Queden excloses d'aquest tràmit les parades de venda no sedentària per a festivitats tradicionals, per a mercats ocasionals i mercats periòdics, els quioscos, les fires d'atraccions, els circs... gestions que disposen de formularis específics. Consulteu els tràmits relacionats a la columna de la dreta.


En el cas de les concentracions i/o manifestacions s'han de sol·licitar al Departament d'Interior de la Generalitat de Catalunya. Per més informació cal adreçar-se a:
Web de la Generalitat de Catalunya- Departament d'Interior
Comunicar una concentració o manifestació- Departament d'Interior

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Associacions, entitats, i col·lectius registrats al Registre Municipal d'Entitats i Associacions Ciutadanes de Terrassa (RMEAC) o d'altres registres d'àmbit supramunicipal.
Les entitats registrades al RMEAC que hagin fet canvis de junta i de persones i que no ho hagin comunicat al servei gestor hauran d'acreditar als seus nous representants.

Les persones representants de les entitats no registrades a l'RMEAC, així com les empreses mercantils, també hauran d'acreditar la seva representació.

Documentació que cal presentar

En cas d'actuacions amb pirotècnia, els grups de foc hauran de presentar l'Assegurança de Responsabilitat Civil que cobreixi els actes de foc a més de tota la documentació que el Servei de Protecció Civil requereixi.

En el cas que l'activitat a desenvolupar sigui una fira d'entitats, mercats d'artesania o similars s'ha de presenar:

En cas de celebracions itinerants com curses esportives, curses ciclistes, activitats itinerants i activitats itinerants amb pirotècnia, s'ha de presentar:

Documentació que cal que l'entitat disposi

  • NIF de l'entitat
  • Assegurança de Responsabilitat Civil que cobreixi l'esdeveniment.
  • En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    D'acord amb l'article 68 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, si s'observessin defectes o omissions esmenables es comunicarà als interessats per tal que en el termini de deu (10) dies hàbils ho resolguin, esmeni la falta o acompanyi els documents preceptius, amb indicació de que, si no ho fa, es considera que desisteix de la seva petició, amb la resolució prèvia que ha de ser dictada en els termes que preveu l'article 21 de la Llei 39/2015.

    Preu

    Alguns actes a la via pública poden estar subjectes al pagament d'una taxa i al dipòsit d'una fiança que haurà de ser pagada mitjançant el tràmit Pagament de la taxa per a la realització d'activitats a la via pública una vegada obtinguda l'autorització per a la realització de l'activitat.

    En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

    Compromís en el termini de resolució

    15 dies

    El compromís és de 15 dies a comptar a partir de la data de presentació de la instànciai sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida per al desenvolupament de l'esdeveniment.

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    3 mesos.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Negatiu

    Impresos

    Servei responsable

    Via Pública
    Ca de la Mare de Déu del Mar, 49 BA (08222 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000
    via.publica@terrassa.cat

    Observacions

    A efectes de publicitar les activitats demanades, us informem que l'acció de sol·licitar la realització d'una activitat a la via pública està subjecte a tramitació, pel que pot estar sotmesa a canvis fins a la seva possible autorització.

    Es pot demanar qualsevol altra documentació si l'acte en qüestió ho requereix.

    Per part de l'òrgan competent per resoldre, i en casos particulars, es pot demanar una fiança en previsió del compliment de la respectiva ordenança municipal.

    Informació actualitzada el dia 3-3-2023

    La meva carpeta ciutadana