Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Sol·licitud per a participar en el sorteig per a l'ús d'un hort municipal

Sol·licitud per a participar en el sorteig per a l'ús d'un hort municipal


Atorgament de llicències d'ocupació i ús temporal de parcel·les dels horts municipals de les finques de Can Casanoves i de Mossèn Homs que hi hagi vacants en el moment de la celebració del sorteig i per a l'establiment d'una llista d'espera entre les persones sol·licitants que no en resultin adjudicatàries.

La durada de la llicència per a l'ocupació i ús temporal dels horts serà d'un any, prorrogable fins a un màxim de cinc anys comptats des de la data d'atorgament.

Més informació


Com es pot tramitar

Per Internet
El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat - Ca del Pantà, 20 2 ( 08221 Terrassa)
Per telèfon
010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona empadronada a Terrassa així com entitats, col·lectius i centres educatius (escoles i IES).

Requisits per a participar-hi:

  • Ser major d'edat
  • Estar empadronat/da a Terrassa
  • No disposar de títol de propietat, ni d'arrendament o similars de cap altre hort o terreny de conreu
  • No tenir deutes amb la hisenda local
  • No haver estat privat/da d'una parcel·la d'hort municipal, previ expedient de revocació d'autorització
  • No conviure amb cap altra persona usuària d'un hort municipal
  • En cas d'entitats: acreditar el caire pedagògic, terapèutic o social de la seva finalitat
  • (consulteu el Plec de clàusules a l'apartat de "Normativa")

    Documentació que cal presentar

    • Imprès de sol·licitud (original)
    • Projecte o proposta d'hort , en el cas d'entitats, col·lectius o centres educatius (original)

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Gestió gratuïta.
    Les persones adjudicatàries estan obligades a dipositar una fiança de 75,00 euros, com a garantia del retorn de les instal·lacions en correctes condicions, en el termini comprès entre la notificació de l'atorgament de la llicència (publicació resultat sorteig on han resultat adjudicatàries) i la signatura del títol acreditatiu del dret i, prèviament, al lliurament de claus.

    Termini de presentació

    - Termini de presentació de sol·licituds: del 13.02.17 al 03.03.17

    - Publicació del llistat de persones admeses i excloses: del 8.03.17 al 21.03.17

    - Adjudicació de les parcel·les: 24 de març de 2017 (adjudicació directa en tant que s'han presentat menys sol·licituds correctes que parcel·les a adjudicar).

    Compromís en el termini de resolució

    Els terminis els marca la convocatòria del concurs.

    El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    6 mesos.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Negatiu

    Impresos

    • Imprès de sol·licitud per a participar en el sorteig d'horts municipals

    Servei responsable

    Medi Ambient i Sostenibilitat
    Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 336 900
    mediambient@terrassa.cat

    Observacions

    Només s'admet una sol·licitud de parcel·la d'hort municipal per domicili.

    Informació actualitzada el dia 24-3-2017

     
     

    Normativa

    Tràmits relacionats

    Dubtes i suggeriments

    INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


    Admesos i exclosos a escoles
    Verificació de documents signats digitalment
    Presentació de factures electròniques
    Tauler d'anuncis i edictes
    Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
    Notificació electrònica

    Atenció al ciutadà

    ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

    Ajuntament de Terrassa

    Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
    Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)