Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Comunicació d'adreça electrònica i/o número de mòbil


L'Ajuntament es proposa ara promoure l'ús dels canals de comunicació telemàtics amb els seus administrats, en totes aquelles actuacions que no tinguin efectes jurídics. Aquestes comunicacions podran ser per correu electrònic o a través del sistema de missatgeria SMS dels telèfons mòbils.

El fet que l'Ajuntament disposi d'aquestes dades de contacte telemàtiques permetrà guanyar immediatesa i eficiència en les comunicacions amb la ciutadania, les empreses i entitats en benefici de tothom. Tot i així, per a la notificació electrònica de resolucions o actes adminstratius dintre d'una tramitació, ens heu d'autoritzar per utilitzar el sistema que dóna garanties jurídiques. Consulteu més informació a Autorització o revocació per a la notificació electrónica

Si disposeu de certificat digital podeu introduir l'adreça de correu electrònic i el telèfon mòbil directament a la base de dades. Identifiqueu-vos i accediu a les vostres dades. En cas contrari, utilitzeu el formulari per comunicar aquestes dades de contacte telemàtiques.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica que es relacioni amb l'Ajuntament de Terrassa i vulgui rebre comunicacions a través del correu electrònic o de misstages sms en el mòbil.

Compromís en el termini de resolució

En 2 dies com a màxim, les dades estaran introduïdes a les bases de dades municipals.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Servei responsable

Servei d'Atenció Ciutadana (Servei intern de suport)
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000

Informació actualitzada el dia 19-6-2014

La meva carpeta ciutadana