Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Consulta i assessorament a l'Oficina d'intermediació hipotecària i d'endeutament per lloguer


És un servei d'informació, assessorament i suport adreçat a les persones i famílies que comencen a tenir dificultats per fer front al pagament dels préstecs hipotecaris o de lloguer i poden trobar-se en risc de perdre el seu domicili habitual.


Amb motiu de l'entrada en vigor del Reial Decret-llei 8/2020, de 17 de març, de mesures urgents extraordinàries per a fer front a l'impacte econòmic i social del COVID-19, en el qual s'estableixen mecanismes per assegurar la protecció dels deutors hipotecaris que es trobin situació de vulnerabilitat, s'assessora també de l'aplicació de la normativa i com realitzar la tramitació corresponent.

La intermediació és un procediment que facilita la comunicació entre les parts deutora i l'entitat financera, en el cas dels préstecs hipotecaris i, en el cas del lloguer, entre la part arrendadora i l'arrendatària, per trobar una solució abans d'una demanda d'execució hipotecària o desnonament o/i durant el procés d'aquesta. Es facilita, per tant, informació i assessorament des d'una perspectiva legal alhora que d'intermedia amb l'altra part interessada.

Aquest és un servei impulsat per l'Ajuntament de Terrassa i el Col·legi d'Advocats de Terrassa.

Les consultes només es realitzen mitjançant hores concertades. La sol·licitud de visita concertada es pot fer telemàticament o enviant un correu electrònic a la bústia de correu ofimeh@terrassa.cat.

Les visites concertades amb l'Oficina d'Intermediació Hipotecària , tant la primera com el posterior seguiment de cada cas per part dels advocats, es realitzen a les dependències de l'edifici de la Carretera de Montcada, núm. 596.


» Més informació

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Persones, famílies o unitats de convivència empadronades a Terrassa, propietaris /àries, o llogater/es d'un habitatge, que poden veure's afectades per situacions de risc residencial i que puguin derivar en execucions hipotecàries o desnonaments, o aquelles altres que es trobin ja immerses en procediments d'execució hipotecària o desdonaments.

Documentació que cal presentar

Els impresos estan disponibles a l'apartat d'impresos al final d'aquesta pàgina.

Documentació que cal aportar en el cas d'execució hipotecària

Documentació que cal aportar en el cas de desnonaments

Documentació que cal aportar en el cas de moratòria hipotecària (RDL 8/2020, de 17 de març)

Documentació que cal aportar en el cas de Lloguer

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Si s'ha demanat justícia gratuïta (advocat d'ofici) s'haurà de facilitar el nom i els cognoms del lletrat assignat.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Servei gratuït

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Impresos

Servei responsable

Oficina d'Intermediació Hipotecària i d'endeutament per lloguer OFIMEH - LL
Ca de Torres García, 33 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982
ofimeh@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 5-11-2020

La meva carpeta ciutadana