Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Presentació de suports d'entitats en el procés d'elecció de Síndic/a municipal de Greuges

Presentació de suports d'entitats en el procés d'elecció de Síndic/a municipal de Greuges


El nou Reglament del/la Síndic/a Municipal de Greuges de Terrassa, aprovat pel Ple en sessió plenària celebrada el dia 30 de juny de 2016 i publicat definitivament al BOP del dia 22 de setembre de 2016 estableix que "El/La Síndic/a Municipal de Greuges és escollit/da pel Ple de l'Ajuntament, a proposta de l'Alcalde, tenint en compte el resultat d'una consulta ciutadana i escoltada prèviament la Junta de Portaveus. És per això que es realitzarà un procés de convocatòria pública, de com a mínim 15 dies, per a que la ciutadania de Terrassa presenti candidatures al càrrec.

Durant aquest procés les entitats inscrites al RMEAC podran donar suport a alguna candidatura de les ja presentades. Amb aquest procediment es pot formalitzar la presentació d'aquest suport.

No s'admetran suports d'entitats a candidatures que no hagin estat presentades en el termini del 31 d'octubre al 21 de novembre, ambdós inclosos, mitjançant el tràmit Presentació de candidatures per al procés d'elecció de Síndic/a municipal de Greuges de Terrassa


» Més Informació

Com es pot tramitar

Per Internet
El tràmit està fora de termini, consulteu el període de tramitació
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)

Qui el pot demanar?

Associacions i col·lectius de la ciutat, inscrites al RMEAC.

Documentació que cal presentar

  • Certificat o còpia signada de l'acord de suport a una candidatura per al càrrec de Sínidc/a Municipal de Greuges de Terrassa, adoptat per l'òrgan de govern de l'entitat que sigui competent: Junta, Patronat, altres ... (original)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Termini de presentació

La presentació de suports d'entitats a candidatures, ja presentades, per al càrrec de Síndic/a municipal de Greuges de Terrassa es podrà formalitzar des del dia 31 d'octubre de 2016 i fins el dia 21 de novembre de 2016, ambdós inclosos.

Impresos

  • Presentació de suports d'entitats a la candidatura per al càrrec de Síndic/a municipal de Greuges

Servei responsable

Direcció de L'Àrea de Serveis Generals i Govern Obert
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000

Informació actualitzada el dia 28-10-2016

 
 

Normativa

Dubtes i suggeriments

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Ajuda nou signador
Admesos i exclosos a escoles
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)