Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Devolució de l'import d'entrades d'espectacles/concerts organitzats per Promoció i Difusió Cultural


Les persones que adquireixin entrades d'espectacles i concerts organitzats per Promoció i Difusió Cultural i que finalment no puguin gaudir-ne, per cancel·lació de l'acte, poden sol·licitar la devolució de l'import de les entrades mitjançant aquest formulari.

En el moment de presentar la sol·licitud de devolució, s'hauran de facilitar les dades bancàries per tal de fer efectiva la devolució, si correspon.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona que adquireixi una entrada per un acte organitzat per Promoció i Difusió Cultural i que finalment es cancel·li.

Documentació que cal presentar

  • L'entrada / les entrades de l'acte cancel·lat (espectacle i/o concert) , a on es vegi clarament l'acte pel qual eren i el preu pagat per a cada entrada (original)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Compromís en el termini de resolució

30 dies

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Servei responsable

Promoció Cultural i Audiovisual
Ca de la Font Vella, 28 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 832 711 - - 937 397 000 (extensió 5210)
cultura@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 1-10-2020

La meva carpeta ciutadana