Departament de Territori i Sostenibilitat
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial, sempre amb cita prèvia.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Av Josep Tarradellas, 2 (08029 Barcelona)
Com contactar
Correu electrònic:
bustia_suggeriments.ptop@gencat.cat
Pàgina web:
Departament de Territori i Sostenibilitat
Telèfon: | 934 958 000 - 934 958 080 (punt d'informació) - |
Horaris
De dilluns a dijous de 8.30 a 18.00 h. i divendres de 8.30 a 15.00 h.
Horari de l'1 de juny al 30 de setembre, 5 de gener, 23 d'abril i vigílies de festes locals: De dilluns a divendres de 8.30 a 15.00 h.
Horari del 24 i 31 de desembre: De 9.00 a 14.00 h.
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina