010 Informació i Tràmits per Telèfon
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Ca de la Unió, 36 1 (08221 Terrassa)
Coordenades 41.561749942, 2.0096847689
Parcialment accessible. Planta baixa accessible. Primera i segona planta no accessibles.
Com contactar
Correu electrònic:
010infotramits@terrassa.cat
Pàgina web:
010 Informació i Tràmits per Telèfon
Telèfon: | 010 - - 937 397 031 (des de fora de Terrassa) |
Horaris
Horari habitual: De dilluns a dijous de 8.00 a 18.00 h. i divendres i vigílies de festius de 8.00 a 14.30 h.
Altres horaris 2024:
Del 2 al 5 de gener, del 25 de març al 5 d'abril, de l'1 de juny al 30 de setembre, del 28 al 31 de desembre i els dies 2 i 3 de gener de 2025 de dilluns a dijous de 8.00 a 15.00 h. i divendres i vigílies de festius de 8.00 a 14.30 h.
Festius locals 2024: 28 de març (Dijous Sant) i 1 de juliol (Festa Major).
Observacions / Més informació
Les trucades al Servei 010 són gratuites.
Informació sobre Política de protecció de dades: http://www.terrassa.cat/ca/proteccio-dades-atencio-ciutadana
Política de Protecció de dades
Responsable del tractament: Ajuntament de Terrassa
Base jurídica del tractament: missió interès públic, exercici de poders públics, compliment legal i/o consentiment inequívoc al posar-se en contacte amb l'Ajuntament i facilitar les vostres dades per a la gestió del servei peticionat.
Delegat de Protecció de dades: delegatprotecciodades@terrassa.cat
Finalitat: registre, atenció i gestió del dret de les persones a comunicar-se amb l'Ajuntament i/o empreses municipals dependents, per atendre o donar resposta a una petició, consulta, reclamació etc.
Categories de les dades: aquelles que s'estimi necessàries per a poder tramitar la sol·licitud.
Exercici de drets: podeu exercici els drets d'accés, rectificació, supressió, dret a la limitació del tractament, portabilitat o oposició al tractament, mitjançant els formularis de la Seu Electrònica, adreçant-vos al correu electrònic protecciodades@terrassa.cat o a qualsevol oficina d'atenció ciutadana de l'Ajuntament de Terrassa. En tot cas, la persona afectada pot presentar una reclamació davant de l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades.
Terminis o criteris de conservació de les dades: les dades personals proporcionades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per la què es varen facilitar i per depurar les possibles responsabilitats que es poguessin derivar, a més dels períodes establerts en la normativa d'arxius i documentació.
Política de protecció de dades: http://www.terrassa.cat/ca/protecciodades
Tràmits que es poden fer en aquesta oficina
- Adhesió al Pacte Terrassa per a l'Accessibilitat Universal
- Alta de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica
- Baixa del Registre Municipal d'Unions Consensuals
- Bonificació de l'Impost sobre l'increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana
- Bonificació de l'abonament de temporada per als equipaments esportius municipals
- Certificat de Béns
- Certificat del Padró Municipal d'Habitants
- Certificat sobre inscripcions al Registre Municipal d'Unions Consensuals
- Comunicació de dades o d'activitats al Servei 010
- Comunicació de la necessitat d'evacuació especial en cas d'incendi forestal
- Comunicació de número de compte per pagament de factures i subvencions
- Comunicació prèvia d'obres
- Consulta i/o assessorament sobre temes de consum
- Consulta per la no - Discriminació
- Consultes a l'Oficina de Capacitats Diverses i Accessibilitat
- Consultes per a la promoció de l'accessibilitat universal
- Dipòsit de fiança per a l'ocupació i ús temporal d'una parcel·la d'hort municipal (autoliquidació)
- Domiciliació d'impostos o taxes
- Dret d'accés a la informació pública
- Exempció de l'Impost de Béns Immobles
- Exempció de la plusvàlua per dació en pagament de deute i execucions hipotecàries
- Gravació d'imatges d'equipaments esportius municipals
- Informe de nom de carrer, adreça i/o numeració
- Instal·lació d'elements reductors de la velocitat del trànsit
- Instal·lació de pilons
- Instal·lació o retirada de tanques i planxes de perill
- Instal·lació, trasllat o retirada de mobiliari urbà i arbrat
- Instal·lació, trasllat o retirada de semàfors i altra senyalització viària
- Instal·lació, trasllat, retirada o immobilització de contenidors i de papereres i sanecans
- Invitació de representants municipals
- Justificant de desqualificació d'habitatges de protecció oficial
- Justificant de situació fiscal
- Manteniment de camins
- Manteniment de l'enllumenat públic
- Manteniment de terrenys municipals sense urbanitzar
- Molèsties ocasionades per aus urbanes
- Notificació d'impostos i multes
- Pagament voluntari de sancions i reconeixement de responsabilitat
- Petició d'instal·lació d'aparcament per a motocicletes, ciclomotors, bicicletes i VMP
- Procediment d'urgència en casos de perill per a les persones i els béns
- Queixa o suggeriment sobre el servei de taxi
- Queixa o suggeriment sobre el transport públic de bus urbà
- Queixa sobre la distribució de publicitat directa
- Realització d'activitats al Parc de Vallparadís
- Reclamació de l'Impost sobre vehicles de tracció mecànica
- Reclamació de l'impost sobre construccions, instal·lacions i obres
- Reclamació de l'impost sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana
- Reclamació de la taxa de gestió de residus de residents
- Reclamació per a la retirada de vehicles abandonats
- Reg del carrer per obres
- Sol·licitud d'entrevista d'assessorament tècnic especialitzat a empreses i persones emprenedores
- Sol·licitud d'inspecció per presència d'insectes a la via pública
- Sol·licitud de cita Reempresa
- Sol·licitud de desratització a la via pública
- Sol·licitud de participació al programa de mentoria
- Sol·licitud de plànol del clavegueram
- Sol·licitud de plànol i/o dades cartogràfiques
- Sol·licitud de tallers o xerrades sobre temes de consum
- Sol·licitud de tallers pel foment de l'emprenedoria i l'economia social
- Sol·licitud de vigilància i altres serveis policials
- Sol·licitud del taller informatiu i/o serveis d'assessorament d'Emprenedoria i economia social
- Suggeriments i consultes al Parc de Vallparadís
- Targeta T-Blanca: domiciliació bancària
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina