Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Comunicació de la necessitat d'evacuació especial en cas d'incendi forestal

Comunicació de la necessitat d'evacuació especial en cas d'incendi forestal


L'Ajuntament de Terrassa, procurant per la seguretat dels ciutadans i de les ciutadanes, així com per l'entorn natural, té establert un pla d'actuació municipal de prevenció d'incendis forestals.

Una de les accions que es duen a terme és la de donar suport ,en cas d'emergència, a aquelles persones residents a zones afectades per possible risc d'incendi forestal, que per manca de vehicle, per malaltia i/o discapacitat no puguin efectuar l'evacuació pels seus mitjans.

Les persones que es trobin en aquesta situació poden comunicar a l'Ajuntament de Terrassa la necessitat d'evacuació especial en cas d'incendi forestal, per telèfon, presencialment o per internet.

Més informació


Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Comunicació de la necessitat d'evacuació especial en cas d'incendi forestal Ompliu el formulari
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Per telèfon
010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona resident a Terrassa, en una zona afectada per possible risc d'incendi forestal, que en cas d'emergéncia per incendi forestal no pugui efectuar l'evacuació pels seus mitjans.

Compromís en el termini de resolució

Tramitació immediata

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Servei responsable

Protecció Civil
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
protecciocivil@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 3-2-2014

 
 

Dubtes i suggeriments

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Ajuda nou signador
Admesos i exclosos a escoles
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)