Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC
Adreça
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Coordenades 41.563874037, 2.0101523132


Atenció bàsica en llengua de signes en els tràmits municipals: dilluns de 16.00 a 18.30h, dimarts i dijous de 8.30 a 14.30h. Sistema de llaç d'inducció d'audiofreqüència o Bucle magnètic que garanteix l'arribada del so més net.
Demaneu cita prèvia a aquesta oficina
Com contactar
Telèfon: | 937 397 000 |
Fax: 937 397 055 (indicar al fax que s'adreça a l'Oficina d'Atenció Ciutadana)
Horaris
Dilluns i dimecres de 8.30 a 15.00 h. i de 16.00 a 19.00 h., dimarts i dijous de 8.30 a 15.00 h, divendres i vigílies de festius de 8.30 a 14.30 h.
De l'1 de juny al 15 de setembre de dilluns a dijous de 8.30 a 15.00 h. i divendres i vigílies de festiu de 8.30 a 14.30 h. Agost de dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h.
Altres horaris 2019: Del 2 al 4 de gener, del 15 al 26 d'abril i del 23 al 31 de desembre de dilluns a dijous de 8.30 a 15.00 h. i divendres de 8.30 a 14.30 h.
30 minuts abans del tancament de l'oficina es deixaran de donar números de torn.
Observacions / Més informació
Festius locals 2019: 18 d'abril (Dijous Sant) i 1 de juliol (Festa Major).
Demaneu cita prèvia.
Tràmits que es poden fer en aquesta oficina
- Accés al Servei de Primera Acollida
- Actes a la via pública
- Adhesiu de NO publicitat directa a la bústia
- Adhesió al "Pacte Terrassa per a l'Accessibilitat Universal"
- Ajut econòmic, de caràcter extraordinari, destinat al pagament de l'Impost sobre béns immobles
- Ajut en l'Impost de Béns Immobles a famílies monoparentals
- Alta al Padró Municipal d'Habitants
- Alta al Registre Municipal de Participació de la Ciutadania
- Alta al registre municipal d'animals de companyia
- Alta de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica
- Aplicació de la quota mínima de la taxa de gestió de residus
- Autorització d'instal·lació de parades per a la Diada de Sant Jordi
- Autorització de contragual
- Autorització de gual permanent
- Autorització i serveis per a realitzar activitats per festes majors de barri
- Autorització o revocació per a la notificació electrònica
- Autorització per a la instal·lació d'una parada de venda per a festivitats tradicionals
- Autorització per a tall de carrer
- Autorització per accedir amb vehicle a zones de circulació restringida
- Autorització per al servei de transport discrecional consolidat amb reiteració d'itinerari
- Autorització per realitzar activitats i instal·lacions publicitàries a la via pública
- Autorització/comunicació per a la realització d'activitats pirotècniques, focs formatius o d'esbarjo
- Baixa a la taxa de gestió de residus, per cessament de l'activitat comercial
- Baixa al Padró Municipal d'Habitants
- Baixa al registre municipal d'animals de companyia
- Baixa de gual i/o contragual
- Baixa de l'impost de vehicles de tracció mecànica
- Baixa de la taxa de gestió de residus per no estar subjecte a tributació
- Baixa del Registre Municipal d'Unions Consensuals
- Beneficis fiscals en l'Impost sobre Activitats Econòmiques
- Beneficis fiscals en l'impost sobre construccions, instal·lacions o obres
- Bonificació de l'Impost de Béns Immobles per a famílies nombroses
- Bonificació de l'Impost de Béns Immobles per capacitat econòmica en habitatges de protecció oficial
- Bonificació de l'Impost de Béns Immobles per instal·lació de sistemes d'energia solar
- Bonificació de l'Impost sobre l'increment del valor dels terrenys de naturalesa urbana
- Bonificació de l'Impost sobre vehicles de tracció mecànica
- Bonificació de l'abonament de temporada per als equipaments esportius municipals
- Bonificació de la taxa de conservació i manteniment del cementiri municipal
- Bonificació de la taxa de gestió de residus a famílies monoparentals
- Bonificació de la taxa de gestió de residus comercials per la minimització de residus generats
- Bonificació de la taxa de gestió de residus per a entitats de Terrassa sense ànim de lucre
- Bonificació de la taxa de gestió de residus per a famílies nombroses
- Bonificació de la taxa de gestió de residus per autocompostatge
- Bonificació de la taxa de gestió de residus per raó de la capacitat econòmica
- Bonificació de la taxa per la utilització dels horts municipals
- Bonificació de la taxa per tinença d'animal de companyia
- Canvi de domicili del permís de circulació del vehicle
- Canvi de domicili en el Padró Municipal d'Habitants
- Canvi de propietari/ària d'un animal de companyia
- Canvi de vehicle adscrit a una llicència del servei de taxi
- Certificació cadastral sobre Béns Immobles
- Certificat d'exempció o de bonificació de l'Impost sobre vehicles de tracció mecànica
- Certificat de Béns
- Certificat del Padró Municipal d'Habitants
- Certificat sobre inscripcions al Registre Municipal d'Unions Consensuals
- Col·laboració en les activitats de Festa Major
- Comunicació d'adreça electrònica i/o número de mòbil
- Comunicació d'alta o baixa d'una instal·lació amb risc de legionel·la
- Comunicació d'alta, baixa o variacions en l'Impost d'Activitats Econòmiques
- Comunicació d'errors en les dades d'identificació a efectes de notificacions
- Comunicació de dades d'un animal de companyia (microxip, canvi adreça...)
- Comunicació de la col·locació i retirada d'un contenidor i/o un sac de runa
- Comunicació de la identificació del conductor en el cas d'una multa de trànsit
- Comunicació de la necessitat d'evacuació especial en cas d'incendi forestal
- Comunicació de la pèrdua del meu animal de companyia
- Comunicació de la realització d'un simulacre d'evacuació o confinament
- Comunicació de número de compte per pagament de factures, subvencions o devolució d'ingressos
- Comunicació prèvia d'obres
- Comunicació prèvia d'obres de serveis i instal·lacions
- Consulta i assessorament a l'Oficina d'atenció a la pobresa energètica
- Consulta i assessorament a l'Oficina d'intermediació hipotecària i d'endeutament per lloguer
- Consulta i/o assessorament sobre temes de consum
- Consulta per la no - Discriminació
- Consultes a l'Oficina de Capacitats Diverses i Accessibilitat
- Crema de restes vegetals per motius fitosanitaris
- Declaració-comunicació de l'adquisició d'una finca
- Denúncia per maltractament animal
- Denúncia per propietats amb insalubritat
- Denúncia relacionada amb animals domèstics
- Denúncies de temes de consum
- Descompte per a grups a les piscines municipals de gestió directa de Terrassa
- Devolució i/o anul·lació de rebuts de la taxa per tinença d'animal de companyia
- Dipòsit de fiança per a l'ocupació i ús temporal d'una parcel·la d'hort municipal (autoliquidació)
- Domiciliació d'impostos o taxes
- Dret d'accés a la informació pública
- Exempció de l'Impost de Béns Immobles
- Exempció de l'Impost sobre vehicles de tracció mecànica
- Exempció de la plusvàlua per dació en pagament de deute i execucions hipotecàries
- Exempció de la taxa per tinença d'animal de companyia
- Exempció de pagament de la taxa de gual
- Exempció del pagament de la taxa per serveis urbanístics
- Fraccionaments i ajornaments de deutes tributaris
- Gravació d'imatges d'equipaments esportius municipals
- Informe d'adequació de l'habitatge per a tramitació d'estrangeria
- Informe d'adreça i numeració
- Informe d'arrelament social per a tramitació d'estrangeria
- Informe d'integració social per a tramitació d'estrangeria
- Informe de nom de carrer
- Inscripció a la Borsa de treball temporal de personal tècnic d'ocupació i empresa Foment de Terrassa
- Inscripció als plans d'ocupació del Servei d'Ocupació de l'Ajuntament de Terrassa
- Instal.lació de pilons
- Instal·lació d'elements reductors de la velocitat del trànsit
- Instal·lació de comptadors provisionals d'aigua per a persones o famílies en situació d'ocupació
- Instal·lació de terrasses de bar
- Instal·lació o retirada de tanques i planxes de perill
- Instal·lació, trasllat o retirada de mobiliari urbà i arbrat
- Instal·lació, trasllat o retirada de semàfors i altra senyalització viària
- Instal·lació, trasllat, retirada o immobilització de contenidors i de papereres i sanecans
- Intervencions ciutadanes en el Ple Municipal
- Intervencions ciutadanes en les Comissions Municipals Informatives, d'estudi o de consulta
- Justificant de dades de l'Impost d'Activitats Econòmiques
- Justificant de desqualificació d'habitatges de protecció oficial
- Justificant de situació fiscal
- Llicència per a la tinença de gossos potencialment perillosos
- Manteniment de camins
- Manteniment de l'enllumenat públic
- Manteniment de terrenys municipals sense urbanitzar
- Mediació i/o arbitratge en matèria de consum
- Modificacions de dades en el Registre Municipal d'Unions Consensuals
- Modificació de dades de la taxa de gual
- Modificació de dades del Padró Municipal d'Habitants
- Modificació de gual i/o contragual
- Molèsties ocasionades per coloms
- Notificació d'impostos i multes
- Pagament de la taxa per la tramitació de la targeta d'arma de 4a categoria
- Pagament voluntari de sancions i multes, i reconeixement de responsabilitat
- Participació en convocatòries de places de l'Ajuntament de Terrassa
- Participació en convocatòries de places i borses de treball de l'Ajuntament de Terrassa
- Participació en convocatòries per a la provisió de places d'Agent de Policia Municipal
- Participació en processos de provisió de llocs de treball
- Participació en processos selectius per a la contractació laboral de personal per a la SMComunicació
- Participació en processos selectius per a la contractació temporal de personal i Borsa de Treball
- Participació processos selectius per a la contractació temporal de personal per a Foment de Terrassa
- Participació processos selectius per a la contractació temporal de personal per a la SMComunicació
- Petició d'exemplars de fulls oficials de queixa / reclamació / denúncia
- Petició d'instal·lació d'aparcament per a bicicletes
- Pla d'adequació gradual (PAG) i permís d'augment de límit (PAL) d'abocament d'aigües residuals
- Presentació d'al·legacions o recurs a una multa de trànsit
- Presentació d'autoliquidació de l'impost sobre l'increment de valor de terrenys de naturalesa urbana
- Presentació d'instàncies i documentació al Registre General de l'Ajuntament
- Presentació de candidatures per a formar part de la Comissió Ciutadana de Transparència
- Presentació de documentació per a altres administracions
- Presentació de greuges i consultes a la Síndica Municipal de Greuges
- Proves per a l'obtenció de la Credencial de conductor/a de taxi
- Préstec d'urnes per a les eleccions
- Queixa o suggeriment sobre el servei de taxi
- Queixa o suggeriment sobre el transport públic de bus urbà
- Queixa sobre la distribució de publicitat directa
- Realització d'activitats al Parc de Vallparadís
- Reclamació al Padró Municipal d'Habitants
- Reclamació de l'Impost sobre vehicles de tracció mecànica
- Reclamació de l'impost sobre construccions, instal·lacions i obres
- Reclamació de l'impost sobre l'increment de valor dels terrenys de naturalesa urbana
- Reclamació de la taxa de gestió de residus d'activitats
- Reclamació de la taxa de gestió de residus de residents
- Reclamació per a la retirada de vehicles abandonats
- Reclamació per danys i perjudicis
- Reclamació per deficiències higièniques o sanitàries en un establiment d'alimentació
- Reclamació sobre embargaments
- Reclamació sobre l'impost de béns immobles
- Reducció de la quota de la taxa de gestió de residus per gestió pròpia
- Reg del carrer per obres
- Renovació de la Credencial de conductor de taxi
- Renovació padronal de persones estrangeres no comunitàries
- Reserva d'aparcament per a persones amb discapacitat
- Sol·licitud d'adhesió a la Junta Arbitral de Consum
- Sol·licitud d'entrevista d'assessorament tècnic especialitzat a empreses i persones emprenedores
- Sol·licitud d'inspecció per presència d'insectes a la via pública
- Sol·licitud d'intèrpret per a persones sordes en tramitacions municipals
- Sol·licitud de beques de recerca per a estudiants de centres universitaris
- Sol·licitud de beques del Pla de formació en el Lleure
- Sol·licitud de cita Reempresa
- Sol·licitud de cita prèvia al Servei d'Atenció i Denúncia de víctimes de racisme (SAiD)
- Sol·licitud de dades estadístiques
- Sol·licitud de declaració d'urgència per a l'execució d'obres
- Sol·licitud de desratització a la via pública
- Sol·licitud de plànol i/o dades cartogràfiques
- Sol·licitud de tallers o xerrades sobre temes de consum
- Sol·licitud de vigilància i altres serveis policials
- Sol·licitud del certificat digital idCAT
- Sol·licitud del dret d'Accés a dades personals
- Sol·licitud del dret d'Oposició sobre dades personals
- Sol·licitud del dret de Limitació del tractament de dades personals
- Sol·licitud del dret de Portabilitat de dades personals
- Sol·licitud del dret de Rectificació de dades personals
- Sol·licitud del dret de Supressió de dades personals
- Sol·licitud per a participar en el Programa d'horts urbans de Terrassa
- Subvencions per a la realització de Casals d'Estiu
- Subvencions per a la reforma d'habitatges buits destinats a lloguer social
- Subvencions per al pagament de l'Impost de Béns Immobles d'habitatges destinats a lloguer social
- Suggeriments i consultes al Parc de Vallparadís
- Targeta T-Blanca
- Targeta T-Blanca: domiciliació bancària
- Targeta d'aparcament "provisional" per a persones amb malalties d'extrema gravetat (TAP)
- Targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat
- Targeta d'arma de 4a. categoria
- Tarifa social d'abastament d'aigua
- Troballes
- Utilització / reserva de sales municipals
- Utilització de les instal·lacions esportives municipals
- Utilització de sala i/o espai d'equipaments culturals
- Volant del Padró Municipal d'Habitants
- XIII Curs d'Estiu sobre la Unió Europea
- Zona de càrrega i descàrrega
- Zona de càrrega i descàrrega per obres
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina