Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC

Ateses les circumstàncies actuals i amb motiu de l'entrada en vigor del RD 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, els horaris de les oficines d'atenció ciutadana (OAC's), així com, la resta d'oficines i serveis municipals, adaptaran els seus horaris a l'evolució de la situació sanitària.

Per prevenció les tramitacions s'han de fer per via telemàtica a la Seu electrònica i només en cas que no es disposin de les eines necessàries es podran fer de forma presencial amb cita prèvia

Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.

Tramitació per internet a través de la Seu electrònica disponible les 24 hores del dia els 7 dies de la setmana.

Adreça

Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Coordenades 41.563874037, 2.0101523132

Atenció bàsica en llengua de signes en els tràmits municipals: dilluns de 16.00 a 18.30h, dimarts i dijous de 8.30 a 14.30h. Sistema de llaç d'inducció d'audiofreqüència o Bucle magnètic que garanteix l'arribada del so més net.




Demaneu cita prèvia a aquesta oficina

Com contactar

Telèfon:     937 397 000

Fax:     937 397 055 (indicar al fax que s'adreça a l'Oficina d'Atenció Ciutadana)

Horaris

Dilluns i dimecres de 8.30 a 15.00 h. i de 16.00 a 19.00 h., dimarts i dijous de 8.30 a 15.00 h, divendres i vigílies de festius de 8.30 a 14.30 h.

De l'1 de juny al 15 de setembre de dilluns a dijous de 8.30 a 15.00 h. i divendres i vigílies de festiu de 8.30 a 14.30 h. Agost de dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h. (només amb Cita Prèvia)

Observacions / Més informació

Altres horaris 2020: 2 de gener de 8.30 a 15.00, 3 de gener de 8.30 a 14.30 h., del 6 a 17 d'abril i del 21 al 31 de desembre de dilluns a dijous de 8.30 a 15.00 h. i divendres i vigilies de festiu de 8.30 a 14.30 h. (només amb Cita Prèvia)

Festius locals 2020: 9 d'abril (Dijous Sant) i 6 de juliol (Festa Major).

Demaneu cita prèvia.

Mapa de situació de la oficina
(Feu clic sobre el plànol per veure'l ampliat)

Tràmits que es poden fer en aquesta oficina



Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina
La meva carpeta