Comunicació d'errors en les dades d'identificació a efectes de notificacions
Aquest tràmit permet comunicar dades per a subsanar errors de dades d'identificació: nom o cognoms escrits erròniament, o número de document d'identitat erroni o la raó social que apareixen en els documents enviats per l'Ajuntament.
En el cas de voler modificar el domicili de notificació (1) (adreça del ciutadà en les seves relacions amb l'Ajuntament i a on s'envien totes les notificacions d'impostos, taxes i altres ingressos de dret públic de l'Ajuntament de Terrassa) o qualsevol altra dada de contacte s'ha de fer accedint a l'espai de La meva carpeta ciutadana prèvia identificació amb certificat digital o IdCATmòbil (persones físiques).
(1) El domicili per a les persones físiques és el lloc a on tenen la seva residència habitual, i ha de coincidir amb el que consta al padró d'habitants; i per a les persones jurídiques és el seu domicili social. L'adreça ha de ser complerta amb el nom del carrer, número, pis i porta, i no s'admeten apartats de correus.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
La persona titular o la persona que la representi degudament autoritzada.
Documentació que cal presentar
- Document d'identitat actualitzat (original)
(Per tal de subsanar errors de dades d'identificació: nom o cognoms escrits erròniament o número de document d'identitat erroni.)
En el cas de persones jurídiques:
- Targeta d'identificació fiscal o escriptura pública amb les dades objecte de modificació (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Compromís en el termini de resolució
Immediat
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
Servei responsable
Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 4-2-2014