Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Comunicació d'errors en les dades d'identificació a efectes de notificacions


Aquest tràmit permet comunicar dades per a subsanar errors de dades d'identificació: nom o cognoms escrits erròniament, o número de document d'identitat erroni o la raó social que apareixen en els documents enviats per l'Ajuntament.

En el cas de voler modificar el domicili de notificació (1) (adreça del ciutadà en les seves relacions amb l'Ajuntament i a on s'envien totes les notificacions d'impostos, taxes i altres ingressos de dret públic de l'Ajuntament de Terrassa) o qualsevol altra dada de contacte s'ha de fer accedint a l'espai de La Meva Carpeta prèvia identificació amb certificat digital.

(1) El domicili és per a persones físiques el lloc a on tinguin la seva residència habitual, i ha de coincidir amb el que consta al padró d'habitants, i per a persones jurídiques és el seu domicili social. L'adreça ha de ser complerta amb el nom del carrer, número, pis i porta, i no s'admeten apartats de correus.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

El titular o un representant degudament autoritzat

Documentació que cal presentar

En el cas de persones jurídiques:

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Compromís en el termini de resolució

Immediat

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat

Informació actualitzada el dia 4-2-2014

La meva carpeta