Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Modificaciˇ de dades del Padrˇ Municipal d'Habitants


Modificaciˇ de dades registrades en el Padrˇ d'Habitants.

Aquesta modificaciˇ de dades pot ser per:

- L'actualitzaciˇ de dades que no impliquin modificaciˇ de domicili com: nacionalitat, nivell d'estudis o canvi de nom. TambÚ inclou aquest trÓmit el canvi de n˙mero de document d'identitat per persones estrangeres que estan registrades amb el passaport i ja disposen de n˙mero d'identificaciˇ d'estranger NIE..

- La correcciˇ de dades err˛nies com: noms i cognoms escrits incorrectament, data de naixement, numeraciˇ del domicili, ...

╔s necessari tenir actualitzades les dades del Padrˇ Municipal d'Habitants per poder acreditar degudament el vostre domicili per a la realitzaciˇ de gestions i poder gaudir dels serveis p˙blics: escolaritzaciˇ, assistŔncia sanitÓria i altres.

La tramitaciˇ per internet de modificacions de dades del PMH requereix disposar de certificat digital per tal de signar electr˛nicament la solĚlicitud i si correspon, adjuntar la documentaciˇ en format electr˛nic (fitxers). En el cas de canvi de nom o cognom s'acredita amb el propi certificat digital que s'utilitza per identificar-se a l'hora de fer la solĚlicitud. .

Si disposeu de certificat digital i esteu identificats podeu accedir al formulari i consultar les instruccions i la documentaciˇ en la tramitaciˇ electr˛nica.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Presencialment
Per telŔfon

Qui el pot demanar?

Persones empadronades en el municipi de Terrassa

Documentaciˇ que cal presentar

En el cas d'actuar en representaciˇ legal de la persona solĚlicitant, s'ha de presentar la documentaciˇ acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestiˇ en l'atenciˇ presencial Ús necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestiˇ gratu´ta

CompromÝs en el termini de resoluciˇ

7 dies

El termini de resoluciˇ comenša a comptar a partir de la data de presentaciˇ de la instÓncia i sempre que s'hagi presentat tota la documentaciˇ requerida.

Termini legal de resoluciˇ i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resoluciˇ, l'efecte del silenci administratiu Ús el segŘent:
Positiu

Impresos

Servei responsable

Padrˇ Municipal d'Habitants
Pl Didˇ, 5 (08221 Terrassa)
TelŔfon: 937 397 000
padro.habitants@terrassa.cat

Observacions

Aquest trÓmit NO permet el canvi de domicili, s'ha de fer a travÚs del formulari corresponent. (Consulteu l'apartat de trÓmits relacionats a la columna de la dreta)

Informaciˇ actualitzada el dia 26-1-2017

La Meva Carpeta