Modificació de dades del Padró Municipal d'Habitants
Modificació de dades registrades en el Padró d'Habitants.
Aquesta modificació de dades pot ser per:
- L'actualització de dades que no impliquin modificació de domicili com: nacionalitat, nivell d'estudis o canvi de nom. També inclou aquest tràmit el canvi de número de document d'identitat per persones estrangeres que estan registrades amb el passaport i ja disposen de número d'identificació d'estranger NIE..
- La correcció de dades errònies com: noms i cognoms escrits incorrectament, data de naixement, numeració del domicili, ...
És necessari tenir actualitzades les dades del Padró Municipal d'Habitants per poder acreditar degudament el vostre domicili per a la realització de gestions i poder gaudir dels serveis públics: escolarització, assistència sanitària i altres.
La tramitació per internet de modificacions de dades del PMH requereix disposar de certificat digital per tal de signar electrònicament la sol·licitud i si correspon, adjuntar la documentació en format electrònic (fitxers). En el cas de canvi de nom o cognom s'acredita amb el propi certificat digital que s'utilitza per identificar-se a l'hora de fer la sol·licitud. .
Si disposeu de certificat digital i esteu identificats podeu accedir al formulari i consultar les instruccions i la documentació en la tramitació electrònica.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Persones empadronades en el municipi de Terrassa
Documentació que cal presentar
- Document d'identitat , Passaport o Targeta de residència que acrediti les dades a actualitzar o rectificar (original)
- Certificat del Registre Civil en cas que el canvi de nom sigui posterior a la emissió del document identitat. (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
15 dies hàbils
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Positiu
Impresos
- Model general d'instància, per a la tramitació presencial
- Imprès d'alta o modificació al Padró d'Habitants - Full Padronal, en cas de tramitació presencial
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona en els procediments del Padró Municipal d'Habitants
Servei responsable
Població
Ca de la Unió, 36 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
padro.habitants@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 8-4-2024