Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Modificació de dades del Padró Municipal d'Habitants


Modificació de dades registrades en el Padró d'Habitants.

Aquesta modificació de dades pot ser per:

- L'actualització de dades que no impliquin modificació de domicili com: nacionalitat, nivell d'estudis o canvi de nom. També inclou aquest tràmit el canvi de número de document d'identitat per persones estrangeres que estan registrades amb el passaport i ja disposen de número d'identificació d'estranger NIE..

- La correcció de dades errònies com: noms i cognoms escrits incorrectament, data de naixement, numeració del domicili, ...

És necessari tenir actualitzades les dades del Padró Municipal d'Habitants per poder acreditar degudament el vostre domicili per a la realització de gestions i poder gaudir dels serveis públics: escolarització, assistència sanitària i altres.

La tramitació per internet de modificacions de dades del PMH requereix disposar de certificat digital per tal de signar electrònicament la sol·licitud i si correspon, adjuntar la documentació en format electrònic (fitxers). En el cas de canvi de nom o cognom s'acredita amb el propi certificat digital que s'utilitza per identificar-se a l'hora de fer la sol·licitud. .

Si disposeu de certificat digital i esteu identificats podeu accedir al formulari i consultar les instruccions i la documentació en la tramitació electrònica.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Persones empadronades en el municipi de Terrassa

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Compromís en el termini de resolució

7 dies

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Positiu

Impresos

Servei responsable

Padró Municipal d'Habitants
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
padro.habitants@terrassa.cat

Observacions

Aquest tràmit NO permet el canvi de domicili, s'ha de fer a través del formulari corresponent. (Consulteu l'apartat de tràmits relacionats a la columna de la dreta)

Informació actualitzada el dia 26-1-2017

La meva carpeta