Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Volant del Padró Municipal d'Habitants

Volant del Padró Municipal d'Habitants


Justificant emès per l'Ajuntament que acredita l'empadronament segons les dades actuals que consten al Padró Municipal d'Habitants.

Hi ha dues modalitats:
Individual: acredita la residència de la persona sol·licitant.
Col·lectiu: acredita la residència de totes les persones empadronades en el domicili de la persona sol·licitant.

Opcions de sol·licitud:

  • Internet amb Certificat digital: el volant es genera on-line i es pot descarregar o imprimir l'arxiu. El document es signa electrònicament per l'Ajuntament de Terrassa.
    La tramitació per internet del volant del PMH requereix disposar de Certificat digital. Si disposeu de certificat digital i esteu identificats podeu accedir i generar electrònicament el document.

  • Internet sense Certificat digital: s'ha d'emplenar el formulari i el volant s'envia per correu postal ordinari al domicili que consta en el Padró Municipal d'Habitants.

  • Per telèfon: el volant s'envia per correu postal ordinari al domicili que consta en el Padró Municipal d'Habitants.

  • Presencialment: es lliurarà de forma immediata prèvia acreditació de la identitat de la persona sol·licitant.
    En el cas d'actuar en representació d'una altra persona, s'ha de presentar autorització (original) de la persona titular, degudament firmada, juntament amb fotocòpia del DNI, Targeta de Residència o Passaport.
  • Com es pot tramitar

    Per Internet Tramitació de Volant del Padró Municipal d'Habitants Ompliu el formulari Tramitació de Volant del Padró Municipal d'Habitants Genereu el Volant (id. obligatòria)
    Presencialment
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
    Per telèfon
    010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

    Qui el pot demanar?

    Qualsevol persona major d'edat, empadronada en el municipi de Terrassa

    Documentació que cal presentar

    • Autorització de la persona titular, degudament firmada, juntament amb fotocòpia del DNI, Targeta de Residència o Passaport, i la sol·licitud es fa de forma presencial i en representació d'una altra persona . (original)

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Gratuït

    Compromís en el termini de resolució

    5 dies si es lliura per correu postal al domicili d'empadronament.
    Tramitació immediata en l'atenció presencial o per internet amb certificat digital.

    El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    3 mesos.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Positiu

    Impresos

    • Autorització per tramitar en nom d'una altra persona

    Servei responsable

    Padró Municipal d'Habitants
    Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000
    padro.habitants@terrassa.cat

    Observacions

    Truqueu al 010 (900 922 010 -gratuït-) per a qualsevol consulta sobre la sol·licitud del justificant.

    Informació actualitzada el dia 19-1-2017

     
     

    Normativa

    Tràmits relacionats

    Dubtes i suggeriments

    INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


    Ajuda nou signador
    Admesos i exclosos a escoles
    Presentació de factures electròniques
    Tauler d'anuncis i edictes
    Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
    Notificació electrònica

    Atenció al ciutadà

    ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

    Ajuntament de Terrassa

    Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
    Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)