Volant del Padró Municipal d'Habitants
Justificant emès per l'Ajuntament de Terrassa que acredita l'empadronament segons les dades actuals que consten al Padró Municipal d'Habitants.
Hi ha dues modalitats:
Individual (de residència): acredita la residència de la persona sol·licitant.Col·lectiu (de convivència): acredita la residència de totes les persones empadronades en el domicili de la persona sol·licitant.
Opcions de sol·licitud:
Per internet: generació del volant al moment. Si disposeu de certificat digital i/o IdCat mòbil, podeu descarregar-vos directament el volant accedint a l'apartat GENEREU EL VOLANT (Id.Obligatòria).Si no disposeu de certificat digital (idCAT, DNIe, ...).podeu obtenir identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil de forma immediata i sense sortir de casa.
Presencialment: només per aquelles persones que no poden accedir al certificat digital (persones amb passaport, o persones sense els mitjans tecnològics) caldrà demanar cita prèvia per poder ser ateses presencialment. Es lliura de forma immediata amb l'acreditació de la persona sol·licitant.
En el cas d'actuar en representació d'una altra persona, s'ha de presentar autorització (original) de la persona titular, degudament firmada, juntament amb fotocòpia del DNI, Targeta de Residència o Passaport.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona major d'edat, empadronada en el municipi de Terrassa
Documentació que cal presentar
- Document d'identitat de la persona sol·licitant (original)
Si la sol·licitud la fa un/a representant de la persona sol·licitant, caldrà aportar:
- Document d'identitat de la persona que actua com a representant (original)
- Document d'identitat de la persona sol·licitant (còpia)
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona (l'imprès està disponible a l'apartat d'impresos d'aquesta fitxa) (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gratuït
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
Immediat
Termini legal de resolució i silenci administratiu
Immediat
.
No aplica
Impresos
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona en els procediments del Padró Municipal d'Habitants
Servei responsable
Població
Ca de la Unió, 36 1 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
padro.habitants@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 22-3-2021