Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Volant del Padró Municipal d'Habitants


Justificant emès per l'Ajuntament que acredita l'empadronament segons les dades actuals que consten al Padró Municipal d'Habitants.

Hi ha dues modalitats:
Individual: acredita la residència de la persona sol·licitant.
Col·lectiu: acredita la residència de totes les persones empadronades en el domicili de la persona sol·licitant.

Opcions de sol·licitud:

  • Internet amb Certificat digital: el volant es genera on-line i es pot descarregar o imprimir l'arxiu. El document es signa electrònicament per l'Ajuntament de Terrassa.
    La tramitació per internet del volant del PMH requereix disposar de Certificat digital. Si disposeu de certificat digital i esteu identificats podeu accedir i generar electrònicament el document.
  • Internet sense Certificat digital: s'ha d'emplenar el formulari i el volant s'envia per correu postal ordinari al domicili que consta en el Padró Municipal d'Habitants.

  • Per telèfon: el volant s'envia per correu postal ordinari al domicili que consta en el Padró Municipal d'Habitants.
  • Presencialment: es lliurarà de forma immediata prèvia acreditació de la identitat de la persona sol·licitant.
    En el cas d'actuar en representació d'una altra persona, s'ha de presentar autorització (original) de la persona titular, degudament firmada, juntament amb fotocòpia del DNI, Targeta de Residència o Passaport.
  • Com es pot tramitar

    Qui el pot demanar?

    Qualsevol persona major d'edat, empadronada en el municipi de Terrassa

    Documentació que cal presentar

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Gratuït

    Compromís en el termini de resolució

    5 dies si es lliura per correu postal al domicili d'empadronament.
    Tramitació immediata en l'atenció presencial o per internet amb certificat digital.

    El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    3 mesos.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Positiu

    Impresos

    Servei responsable

    Padró Municipal d'Habitants
    Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000
    padro.habitants@terrassa.cat

    Observacions

    En el cas que es necessiti un volant històric del padró per presentar al Jutjat/Registre Civil per tramitar un casament civil cal indicar-ho expressament en el moment de fer la sol·licitud.

    Truqueu al 010 (900 922 010 -gratuït-) per a qualsevol consulta sobre la sol·licitud del justificant.

    Informació actualitzada el dia 19-1-2017

    La meva carpeta