Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials

La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.

Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.

En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.

En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial, sempre amb cita prèvia.

Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.

Adreça

Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Coordenades 41.558580441, 2.0283931536

Com contactar

Correu electrònic:     area.servei.persones@terrassa.cat

Telèfon:     937 315 982

Horaris

Horari de Registre: De dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h. i dimarts de 8.30 a 14.30 h. i de 15.30 a 18.00 h.

Altres horaris 2022: Del 3 al 9 de gener, de l'11 al 24 d'abril, de l'1 de juny al 2 d'octubre, del 5 al 9 de desembre i del 19 al 31 de desembre de dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h. Del 8 al 21 d'agost tancat.

Festius locals 2022: 14 d'abril (Dijous Sant) i 4 de juliol (Festa Major).

Mapa de situació de la oficina
(Feu clic sobre el plànol per veure'l ampliat)

Tràmits que es poden fer en aquesta oficina



Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina
La meva carpeta ciutadana