Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Coordenades 41.558580441, 2.0283931536
Sistema de llaç d'inducció d'audiofreqüència o Bucle magnètic que garanteix l'arribada del so més net.
Com contactar
Correu electrònic:
area.servei.persones@terrassa.cat
Telèfon: | 937 315 982 |
Horaris
Horari de Registre: De dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h. (durant tot l'any).
Dies de tancament any 2024: Del 25 de març al 5 d'abril, de l'1 al 30 d'agost i del 23 al 31 de desembre.
Tràmits que es poden fer en aquesta oficina
- Adhesiu de NO publicitat directa a la bústia
- Adhesió al Pacte Terrassa per a l'Accessibilitat Universal
- Alta al Padró Municipal d'Habitants
- Alta al registre municipal d'animals de companyia
- Alta, modificació o baixa al Registre Municipal de Participació Ciutadana
- Autorització per al servei de transport discrecional consolidat amb reiteració d'itinerari
- Autorització permanent per accedir amb vehicle a les noves àrees de vianants de Terrassa
- Autorització permanent per accedir amb vehicle a zones de circulació restringida
- Autorització temporal per accedir amb vehicle a zones de circulació restringida i àrees de vianants
- Autorització/comunicació per a la realització d'activitats pirotècniques, focs formatius o d'esbarjo
- Baixa al Padró Municipal d'Habitants
- Baixa al registre municipal d'animals de companyia
- Baixa del Registre Municipal d'Unions Consensuals
- Bonificació de l'abonament de temporada per als equipaments esportius municipals
- Canvi de domicili en el Padró Municipal d'Habitants
- Canvi de propietari/ària d'un animal de companyia
- Certificat del Padró Municipal d'Habitants
- Certificat sobre inscripcions al Registre Municipal d'Unions Consensuals
- Col·laboració en les activitats de Festa Major
- Comunicació d'adreça electrònica i/o número de mòbil
- Comunicació d'errors en les dades d'identificació a efectes de notificacions
- Comunicació de dades d'un animal de companyia (microxip, canvi adreça...)
- Comunicació de la identificació del conductor/a en el cas d'una multa de trànsit
- Comunicació de la necessitat d'evacuació especial en cas d'incendi forestal
- Comunicació de la pèrdua del meu animal de companyia
- Comunicació de la realització d'un simulacre d'evacuació o confinament
- Comunicació de número de compte per pagament de factures i subvencions
- Consulta i assessorament a l'Oficina d'atenció a la pobresa energètica
- Consulta i assessorament a l'Oficina d'intermediació hipotecària i d'endeutament per lloguer
- Consulta i/o assessorament sobre temes de consum
- Consulta per la no - Discriminació
- Consultes a l'Oficina de Capacitats Diverses i Accessibilitat
- Denúncia per maltractament animal
- Denúncia per propietats amb insalubritat
- Denúncia relacionada amb animals domèstics
- Denúncies de temes de consum
- Devolució i/o anul·lació de rebuts de la taxa per tinença d'animal de companyia
- Dret d'accés a la informació pública
- Fons de Lloguer Social i Mesa d'Emergència
- Gravació d'imatges d'equipaments esportius municipals
- Informe de nom de carrer, adreça i/o numeració
- Instal·lació d'elements reductors de la velocitat del trànsit
- Instal·lació de pilons
- Instal·lació o retirada de tanques i planxes de perill
- Instal·lació provisional de comptadors d'aigua per emergència social
- Instal·lació, trasllat o retirada de mobiliari urbà i arbrat
- Instal·lació, trasllat o retirada de semàfors i altra senyalització viària
- Instal·lació, trasllat, retirada o immobilització de contenidors i de papereres i sanecans
- Intervencions ciutadanes en el Ple Municipal
- Intervencions ciutadanes en les Comissions Municipals Informatives, d'estudi o de consulta
- Manteniment de camins
- Manteniment de terrenys municipals sense urbanitzar
- Mediació i/o arbitratge en matèria de consum
- Modificacions de dades en el Registre Municipal d'Unions Consensuals
- Modificació de dades del Padró Municipal d'Habitants
- Modificació de dades del registre de vehicles autoritzats a circular per les zones restringides
- Molèsties ocasionades per aus urbanes
- Pagament voluntari de sancions i reconeixement de responsabilitat
- Petició d'instal·lació d'aparcament per a motocicletes, ciclomotors, bicicletes i VMP
- Presentació d'al·legacions o recurs a una multa de trànsit
- Presentació d'instàncies i documentació al Registre General de l'Ajuntament
- Presentació de greuges i consultes al Síndic Municipal de Greuges
- Presentació de la documentació requerida en una acta d'inspecció de residus
- Propostes ciutadanes en el Ple Municipal
- Queixa o suggeriment sobre el servei de taxi
- Queixa o suggeriment sobre el transport públic de bus urbà
- Queixa sobre la distribució de publicitat directa
- Realització d'activitats al Parc de Vallparadís
- Reclamació al Padró Municipal d'Habitants
- Reclamació per a la retirada de vehicles abandonats
- Reclamació per danys i perjudicis
- Reclamació per deficiències higièniques o sanitàries en un establiment d'alimentació
- Reg del carrer per obres
- Renovació padronal de persones estrangeres no comunitàries
- Servei de suport a Comunitats Veïnals (SSCV) - Dinamització comunitària
- Sol·licitud d'autorització tall de carrer o modificació de l'autorització atorgada
- Sol·licitud d'inspecció per presència d'insectes a la via pública
- Sol·licitud d'utilització de sala i/o espai d'equipaments culturals
- Sol·licitud de cita Reempresa
- Sol·licitud de cita prèvia al Servei d'Atenció i Denúncia de víctimes de racisme (SAiD)
- Sol·licitud de desratització a la via pública
- Sol·licitud de devolució de l'import d'entrades d'espectacles i concerts
- Sol·licitud de plànol i/o dades cartogràfiques
- Sol·licitud de tallers o xerrades sobre temes de consum
- Sol·licitud de tallers pel foment de l'emprenedoria i l'economia social
- Sol·licitud de vigilància i altres serveis policials
- Sol·licitud del cobrament d'ajuts per part de l'alumnat d'escoles municipals d'educació especial
- Sol·licitud del dret d'Accés a dades personals
- Sol·licitud del dret d'Oposició sobre dades personals
- Sol·licitud del dret de Limitació del tractament de dades personals
- Sol·licitud del dret de Portabilitat de dades personals
- Sol·licitud del dret de Rectificació de dades personals
- Sol·licitud del dret de Supressió de dades personals
- Sol·licitud per a participar en el Programa d'horts urbans de Terrassa
- Suggeriments i consultes al Parc de Vallparadís
- Tallers d'estalvi energètic: 'Paga menys i viu millor'
- Targeta T-Blanca
- Targeta d'aparcament "provisional" per a persones amb malalties d'extrema gravetat (TAP)
- Utilització de les instal·lacions esportives municipals
- Volant del Padró Municipal d'Habitants
- Zona de càrrega i descàrrega
- Zona de càrrega i descàrrega per obres
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina