Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials
Ateses les circumstàncies actuals derivades de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, els horaris de les oficines d'atenció ciutadana (OAC's), així com, la resta d'oficines i serveis municipals, adaptaran els seus horaris a l'evolució de la situació sanitària.
Per prevenció les tramitacions s'han de fer per via telemàtica a la Seu electrònica i només en cas que no es disposin de les eines necessàries es podran fer de forma presencial amb cita prèvia
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Tramitació per internet a través de la Seu electrònica disponible les 24 hores del dia els 7 dies de la setmana.
Adreça
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Coordenades 41.558580441, 2.0283931536

Com contactar
Correu electrònic:
area.servei.persones@terrassa.cat
Telèfon: | 937 315 982 |
Horaris
Horari de Registre: De dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h. i dimarts de 8.30 a 14.30 h. i de 15.30 a 18.00 h.
Altres horaris 2021: Del 2 al 11 de gener, del 29 de març al 9 d'abril, de l'1 de juny al 4 d'octubre i del 7 al 31 de desembre de dilluns a divendres de 8.30 a 14.30 h.
Festius locals 2021: 1 d'abril (Dijous Sant) i 5 de juliol (Festa Major).
Tràmits que es poden fer en aquesta oficina
- Adhesiu de NO publicitat directa a la bústia
- Adhesió al "Pacte Terrassa per a l'Accessibilitat Universal"
- Alta al Padró Municipal d'Habitants
- Alta al Registre Municipal de Participació de la Ciutadania
- Alta al registre municipal d'animals de companyia
- Aplicació de la quota mínima de la taxa de gestió de residus
- Autorització per a tall de carrer
- Autorització per accedir amb vehicle a zones de circulació restringida
- Autorització per al servei de transport discrecional consolidat amb reiteració d'itinerari
- Autorització/comunicació per a la realització d'activitats pirotècniques, focs formatius o d'esbarjo
- Baixa al Padró Municipal d'Habitants
- Baixa al registre municipal d'animals de companyia
- Baixa del Registre Municipal d'Unions Consensuals
- Bonificació de l'abonament de temporada per als equipaments esportius municipals
- Canvi de domicili en el Padró Municipal d'Habitants
- Canvi de propietari/ària d'un animal de companyia
- Certificat del Padró Municipal d'Habitants
- Certificat sobre inscripcions al Registre Municipal d'Unions Consensuals
- Col·laboració en les activitats de Festa Major
- Comunicació d'adreça electrònica i/o número de mòbil
- Comunicació d'errors en les dades d'identificació a efectes de notificacions
- Comunicació de dades d'un animal de companyia (microxip, canvi adreça...)
- Comunicació de la identificació del conductor/a en el cas d'una multa de trànsit
- Comunicació de la necessitat d'evacuació especial en cas d'incendi forestal
- Comunicació de la pèrdua del meu animal de companyia
- Comunicació de la realització d'un simulacre d'evacuació o confinament
- Comunicació de número de compte per pagament de factures, subvencions o devolució d'ingressos
- Consulta i assessorament a l'Oficina d'atenció a la pobresa energètica
- Consulta i assessorament a l'Oficina d'intermediació hipotecària i d'endeutament per lloguer
- Consulta i/o assessorament sobre temes de consum
- Consulta per la no - Discriminació
- Consultes a l'Oficina de Capacitats Diverses i Accessibilitat
- Denúncia per maltractament animal
- Denúncia per propietats amb insalubritat
- Denúncia relacionada amb animals domèstics
- Denúncies de temes de consum
- Descompte per a grups a les piscines municipals de gestió directa de Terrassa
- Devolució de l'import d'entrades d'espectacles/concerts organitzats per Promoció i Difusió Cultural
- Devolució i/o anul·lació de rebuts de la taxa per tinença d'animal de companyia
- Dret d'accés a la informació pública
- Fons de Lloguer Social i Mesa d'Emergència
- Gravació d'imatges d'equipaments esportius municipals
- Informe de nom de carrer, adreça i/o numeració
- Instal·lació d'elements reductors de la velocitat del trànsit
- Instal·lació de comptadors provisionals d'aigua per a persones o famílies en situació d'ocupació
- Instal·lació de pilons
- Instal·lació o retirada de tanques i planxes de perill
- Instal·lació, trasllat o retirada de mobiliari urbà i arbrat
- Instal·lació, trasllat o retirada de semàfors i altra senyalització viària
- Instal·lació, trasllat, retirada o immobilització de contenidors i de papereres i sanecans
- Intervencions ciutadanes en el Ple Municipal
- Intervencions ciutadanes en les Comissions Municipals Informatives, d'estudi o de consulta
- Llei de la Dependència: valoració del grau de dependència per a l'obtenció de serveis i ajuts
- Manteniment de camins
- Manteniment de terrenys municipals sense urbanitzar
- Mediació i/o arbitratge en matèria de consum
- Mediació i/o arbitratge per als talls de subministrament elèctric
- Modificacions de dades en el Registre Municipal d'Unions Consensuals
- Modificació de dades del Padró Municipal d'Habitants
- Molèsties ocasionades per aus urbanes
- Pagament de la taxa de l'Informe d'adequació de l'habitatge per a tramitació d'estrangeria
- Pagament voluntari de sancions i reconeixement de responsabilitat
- Participació en processos selectius per a la contractació laboral de personal per a la SMComunicació
- Petició d'exemplars de fulls oficials de queixa / reclamació / denúncia
- Petició d'instal·lació d'aparcament per a bicicletes
- Presentació d'al·legacions o recurs a una multa de trànsit
- Presentació d'instàncies i documentació al Registre General de l'Ajuntament
- Presentació de candidatures a la Comissió d'impuls i seguiment del Reglament de Participació
- Presentació de greuges i consultes a la Síndica Municipal de Greuges
- Propostes ciutadanes en el Ple Municipal
- Préstec d'urnes per a les eleccions
- Queixa o suggeriment sobre el servei de taxi
- Queixa o suggeriment sobre el transport públic de bus urbà
- Queixa sobre la distribució de publicitat directa
- Realització d'activitats al Parc de Vallparadís
- Reclamació al Padró Municipal d'Habitants
- Reclamació per a la retirada de vehicles abandonats
- Reclamació per danys i perjudicis
- Reclamació per deficiències higièniques o sanitàries en un establiment d'alimentació
- Reg del carrer per obres
- Renovació padronal de persones estrangeres no comunitàries
- Reserva d'aparcament per a persones amb discapacitat
- Servei de suport a Comunitats Veïnals (SSCV) - Dinamització comunitària
- Sol·licitud d'adhesió a la Junta Arbitral de Consum
- Sol·licitud d'inspecció per presència d'insectes a la via pública
- Sol·licitud d'intèrpret per a persones sordes en tramitacions municipals
- Sol·licitud de beques de suport a la creació artística - BaumannLab
- Sol·licitud de cita Reempresa
- Sol·licitud de cita prèvia al Servei d'Atenció i Denúncia de víctimes de racisme (SAiD)
- Sol·licitud de dades estadístiques
- Sol·licitud de desratització a la via pública
- Sol·licitud de plànol i/o dades cartogràfiques
- Sol·licitud de tallers o xerrades sobre temes de consum
- Sol·licitud de vigilància i altres serveis policials
- Sol·licitud del dret d'Accés a dades personals
- Sol·licitud del dret d'Oposició sobre dades personals
- Sol·licitud del dret de Limitació del tractament de dades personals
- Sol·licitud del dret de Portabilitat de dades personals
- Sol·licitud del dret de Rectificació de dades personals
- Sol·licitud del dret de Supressió de dades personals
- Sol·licitud per a participar en el Programa d'horts urbans de Terrassa
- Subvencions per a la reforma d'habitatges buits destinats a lloguer social
- Subvencions per al pagament de l'Impost de Béns Immobles d'habitatges destinats a lloguer social
- Suggeriments i consultes al Parc de Vallparadís
- Tallers d'estalvi energètic: "Paga menys i viu millor"
- Targeta T-Blanca
- Targeta d'aparcament "provisional" per a persones amb malalties d'extrema gravetat (TAP)
- Targeta d'aparcament per a persones amb discapacitat
- Tarifa social d'abastament d'aigua
- Utilització / reserva de sales municipals
- Utilització de les instal·lacions esportives municipals
- Utilització de sala i/o espai d'equipaments culturals
- Volant del Padró Municipal d'Habitants
- XIV Curs d'Estiu sobre la Unió Europea
- Zona de càrrega i descàrrega per obres
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina