Presentació de la documentació requerida en una acta d'inspecció de residus
Aquest tràmit permet aportar la documentació requerida en un acta d'inspecció de residus emesa per la secció de residus del Servei de Medi Ambient de l'Ajuntament de Terrassa: els justificants de la correcta gestió dels residus i/o els contractes de la gestió de residus per una empresa acreditada per l'Agència de Residus de Catalunya.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica objecte d'una inspecció de residus.
Per quin canal?
Les persones jurídiques sempre han de fer el tràmit per internet. No s'admet altre canal.
Les persones físiques poden utilitzar qualsevol dels canals disponibles: internet o presencial.
Documentació que cal presentar
- Justificant de la correcta gestió dels residus (ustificant de la deixalleria, contractes de gestió privada de residus, contractes de neteja ...) i/o (còpia)
- Contracte/s de gestió de residus per una empresa acreditada per l'Agència de Residus de Catalunya (còpia)
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Impresos
Servei responsable
Medi Ambient i Sostenibilitat
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
mediambient@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 11-7-2022