Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Presentaciˇ d'instÓncies al Registre General de l'Ajuntament


Aquest trÓmit us permet presentar una instÓncia a l'Ajuntament de Terrassa.

Podeu fer servir aquest formulari general d'instÓncia quan no existeixi un trÓmit definit per un formulari especÝfic per a la gestiˇ que heu de realitzar. En aquest web disposeu d'una relaciˇ de trÓmits municipals amb tota la informaciˇ relativa al procediment i la documentaciˇ requerida (consulteu la relaciˇ alfabŔtica de trÓmits).

Si disposeu de certificat digital i esteu identificats podeu accedir al formulari i consultar les instruccions i la documentaciˇ en la tramitaciˇ electr˛nica.

Podeu, a mÚs, adjuntar la documentaciˇ en format electr˛nic pujant els fitxers dintre del formulari.

L'article 37 de l'Ordenanša municipal per al govern i l'administraciˇ electr˛nica estableix que:
"El Registre General de l'Administraciˇ Municipal estÓ habilitat per a la recepciˇ i sortida dels documents electr˛nics que es remetin i expedeixin per mitjÓ electr˛nic i tinguin incorporada signatura electr˛nica reconeguda"

i l'article 39.1 diu que:
"L'accÚs telemÓtic al registre es podrÓ realitzar durant les 24 hores del dia, tots els dies de l'any. La data d'entrada i/o de sortida s'acreditarÓ mitjanšant un servei de consignaciˇ electr˛nica de data i hora. Als efectes del c˛mput de terminis, la recepciˇ de documents en un dia inhÓbil s'entendrÓ efectuada el primer dia hÓbil segŘent. Aquests accessos es regiran per la data i l'hora oficials".

Per a mÚs informaciˇ, podeu consultar la normativa associada a aquest trÓmit.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Presencialment

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona

Preu

Gratu´t

Impresos

Servei responsable

Servei d'Atenciˇ Ciutadana (Servei intern de suport)
Pl Didˇ, 5 (08221 Terrassa)
TelŔfon: 937 397 000

Observacions

Tal com preveu l'art. 38.8 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de RŔgim JurÝdic de les Administracions P˙bliques i del Procediment Administratiu, cada any s'aprovarÓ per resoluciˇ del regidor de l'Órea competent en matŔria de registre, les dates i horaris de funcionament dels registres oficials de l'Ajuntament de Terrassa. Es farÓ la corresponent publicaciˇ al BOP i a la premsa local. Consulteu l'apartat de Normativa.

La Meva Carpeta