Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Presentaciˇ d'instÓncies i documentaciˇ al Registre General de l'Ajuntament


Aquest trÓmit us permet presentar una instÓncia a l'Ajuntament de Terrassa, permet incorporar nous documents a un expedient en trÓmit i/o respondre a un requeriment d'esmena d'un procediment iniciat anteriorment, millorant-lo i completant-lo amb aportaciˇ de dades i documents..

Podeu fer servir aquest formulari general d'instÓncia quan no existeixi un trÓmit definit per un formulari especÝfic per a la gestiˇ que heu de realitzar. En aquest web disposeu d'una relaciˇ de trÓmits municipals amb tota la informaciˇ relativa al procediment i la documentaciˇ requerida (consulteu la relaciˇ alfabŔtica de trÓmits).

El formulari s'ha de signar electr˛nicament. En cas de no disposar de certificat electr˛nic personal (idCAT, DNIe...) es pot obtenir identificaciˇ i signatura a travÚs de l'idCAT m˛bil . Aquest sistema permet donar-se d'alta de forma immediata.

Un cop esteu identificats podeu accedir al formulari i consultar les instruccions i la documentaciˇ en la tramitaciˇ electr˛nica.

Podeu, a mÚs, adjuntar la documentaciˇ en format electr˛nic pujant els fitxers dintre del formulari.

L'article 37 de l'Ordenanša municipal per al govern i l'administraciˇ electr˛nica estableix que:
"El Registre General de l'Administraciˇ Municipal estÓ habilitat per a la recepciˇ i sortida dels documents electr˛nics que es remetin i expedeixin per mitjÓ electr˛nic i tinguin incorporada signatura electr˛nica reconeguda"

i l'article 39.1 diu que:
"L'accÚs telemÓtic al registre es podrÓ realitzar durant les 24 hores del dia, tots els dies de l'any. La data d'entrada i/o de sortida s'acreditarÓ mitjanšant un servei de consignaciˇ electr˛nica de data i hora. Als efectes del c˛mput de terminis, la recepciˇ de documents en un dia inhÓbil s'entendrÓ efectuada el primer dia hÓbil segŘent. Aquests accessos es regiran per la data i l'hora oficials".

Per a mÚs informaciˇ, podeu consultar la normativa associada a aquest trÓmit.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona

Documentaciˇ que cal presentar

Els documents o les dades que us haguem requerit, si Ús el cas.

En el cas d'actuar en representaciˇ legal de la persona solĚlicitant, s'ha de presentar la documentaciˇ acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestiˇ en l'atenciˇ presencial Ús necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gratu´t

Impresos

Servei responsable

Servei d'Atenciˇ Ciutadana (Servei intern de suport)
Pl Didˇ, 5 (08221 Terrassa)
TelŔfon: 937 397 000

Observacions

Tal com preveu l'art. 31 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Com˙ de les Administracions P˙bliques, cada any s'aprovarÓ per resoluciˇ del regidor de l'Órea competent en matŔria de registre, les dates i horaris de funcionament dels registres oficials de l'Ajuntament de Terrassa. Es farÓ la corresponent publicaciˇ al BOP i a la premsa local. Consulteu l'apartat de Normativa.

Informaciˇ actualitzada el dia 13-2-2019

La meva carpeta