Autorització o revocació per a la notificació electrònica
La notificació electrònica és un sistema ràpid i eficaç que permet agilitzar les comunicacions entre l'Ajuntament de Terrassa i la ciutadania.
La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i l'Ordenança municipal per al govern i administració electrònica estableixen que les persones jurídiques (empreses, entitats, associacions, etc), les entitats sense personalitat jurídica, i determinades persones físiques (professionals col·legiats, treballadors/res autònoms/es, treballadors/res municipals, sol·licitants i beneficiaris/es de subvencions, etc) estan obligades a relacionar-se amb l'administració pública per mitjans electrònics, i, per tant, rebran les notificacions de l'ajuntament en format electrònic.
A tal efecte, han de facilitar una adreça de correu electrònic i un número de telèfon mòbil de contacte accedint a l'espai de La meva carpeta ciutadana prèvia identificació amb certificat digital o IdCATmòbil (persones físiques).
Les persones físiques no obligades han d'autoritzar a l'Ajuntament per poder rebre la notificació electrònica. Aquest tràmit permet fer aquesta autorització.
»
Més informació sobre la notificació electrònica
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Persona física no obligada a relacionar-se telemàticament amb l'administració pública.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
1 dia
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
No aplica
Impresos
Servei responsable
Servei d'Atenció Ciutadana (Servei intern de suport)
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
Observacions
Notificació electrònica (arts. 41 i 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques)
Des del moment del dipòsit de la notificació es disposa de 10 dies naturals per accedir a la notificació electrònica. Si transcorregut el termini de 10 dies no s'ha accedit a la notificació, aquesta s'entendrà rebutjada i l'acte es donarà per notificat. En el cas de procediments de contractació administrativa el termini és de 5 dies.
L'autorització de notificació electrònica es pot revocar en qualsevol moment mitjançant presentació en qualsevol registre municipal de l'imprès corresponent a tal efecte, o amb l'enviament del formulari de la Seu electrònica https://seuelectronica.terrassa.cat.
Informació actualitzada el dia 17-1-2019