Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre trÓmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pÓgina

Enviant dades del trÓmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit

Estem signant i registrant el vostre trÓmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procÚs pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pÓgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Autoritzaciˇ o revocaciˇ per a la notificaciˇ electr˛nica


La notificaciˇ electr˛nica Ús un sistema rÓpid i eficaš que permet agilitzar les comunicacions entre l'Ajuntament de Terrassa i la ciutadania.

La Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Com˙ de les Administracions P˙bliques i l'Ordenanša municipal per al govern i administraciˇ electr˛nica estableixen que les persones jurÝdiques (empreses, entitats, associacions, etc), les entitats sense personalitat jurÝdica, i determinades persones fÝsiques (professionals colĚlegiats, treballadors/res aut˛noms/es, treballadors/res municipals, solĚlicitants i beneficiaris/es de subvencions, etc) estan obligades a relacionar-se amb l'administraciˇ p˙blica per mitjans electr˛nics, i, per tant, rebran les notificacions de l'ajuntament en format electr˛nic.
A tal efecte, han de facilitar una adreša de correu electr˛nic i un n˙mero de telŔfon m˛bil de contacte accedint a "La Meva Carpeta" amb el certificat digital.

Les persones fÝsiques no obligades han d'autoritzar a l'Ajuntament per poder rebre la notificaciˇ electr˛nica. Aquest trÓmit permet fer aquesta autoritzaciˇ.


MÚs informaciˇ sobre la notificaciˇ electr˛nica

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Persona fÝsica no obligada a relacionar-se telemÓticament amb l'administraciˇ p˙blica.

Preu

Gestiˇ gratu´ta

En el sup˛sit que la gestiˇ del trÓmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el trÓmit, a travÚs de la pÓgina de pagament en lÝnia d'aquesta Seu electr˛nica amb targeta de crŔdit/dŔbit o Bizum.

CompromÝs en el termini de resoluciˇ

1 dia

El termini de resoluciˇ comenša a comptar a partir de la data de presentaciˇ de la instÓncia i sempre que s'hagi presentat tota la documentaciˇ requerida.

Termini legal de resoluciˇ i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resoluciˇ, l'efecte del silenci administratiu Ús el segŘent:
No aplica

Impresos

Servei responsable

Servei d'Atenciˇ Ciutadana (Servei intern de suport)
Pl Didˇ, 5 (08221 Terrassa)
TelŔfon: 937 397 000

Observacions

Notificaciˇ electr˛nica (arts. 41 i 43 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Com˙ de les Administracions P˙bliques)

Des del moment del dip˛sit de la notificaciˇ es disposa de 10 dies naturals per accedir a la notificaciˇ electr˛nica. Si transcorregut el termini de 10 dies no s'ha accedit a la notificaciˇ, aquesta s'entendrÓ rebutjada i l'acte es donarÓ per notificat. En el cas de procediments de contractaciˇ administrativa el termini Ús de 5 dies.

L'autoritzaciˇ de notificaciˇ electr˛nica es pot revocar en qualsevol moment mitjanšant presentaciˇ en qualsevol registre municipal de l'imprŔs corresponent a tal efecte, o amb l'enviament del formulari de la Seu electr˛nica https://seuelectronica.terrassa.cat.

Informaciˇ actualitzada el dia 17-1-2019

La meva carpeta ciutadana