Comunicació d'adreça electrònica i/o número de mòbil
L'Ajuntament es proposa ara promoure l'ús dels canals de comunicació telemàtics amb els seus administrats, en totes aquelles actuacions que no tinguin efectes jurídics. Aquestes comunicacions podran ser per correu electrònic o a través del sistema de missatgeria SMS dels telèfons mòbils.
El fet que l'Ajuntament disposi d'aquestes dades de contacte telemàtiques permetrà guanyar immediatesa i eficiència en les comunicacions amb la ciutadania, les empreses i entitats en benefici de tothom. Tot i així, per a la notificació electrònica de resolucions o actes adminstratius dintre d'una tramitació, ens heu d'autoritzar per utilitzar el sistema que dóna garanties jurídiques. Consulteu més informació a Autorització o revocació per a la notificació electrónica
Si disposeu de certificat digital podeu introduir l'adreça de correu electrònic i el telèfon mòbil directament a la base de dades. Identifiqueu-vos i accediu a les vostres dades. En cas contrari, utilitzeu el formulari per comunicar aquestes dades de contacte telemàtiques.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica que es relacioni amb l'Ajuntament de Terrassa i vulgui rebre comunicacions a través del correu electrònic o de misstages sms en el mòbil.
Compromís en el termini de resolució
En 2 dies com a màxim, les dades estaran introduïdes a les bases de dades municipals.
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Servei responsable
Servei d'Atenció Ciutadana (Servei intern de suport)
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
Informació actualitzada el dia 19-6-2014