Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat

La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.

Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.

En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.

En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial, sempre amb cita prèvia.

Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.

Adreça

Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Coordenades 41.565121143, 2.0106958467

Recepció de l'edifici: Sistema de llaç d'inducció d'audiofreqüència o Bucle magnètic que garanteix l'arribada del so més net.




Demaneu cita prèvia a aquesta oficina

Com contactar

Telèfon:     937 336 900

Horaris

De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h. (Imprescindible Cita Prèvia).

Tancada del 12 al 23 d'agost de 2024 (ambdós inclosos).

Observacions / Més informació

Atenció presencial en un únic punt de referència per informar i tramitar les demandes relacionades amb Medi Ambient, Centre de Documentació i Educació Ambiental-CDEA, Protecció de la Salut , Residus, Urbanisme, Projecte i Obres i Contractació d'Obres.

És imprescindible concertar cita prèvia pel servei d'atenció al públic

Des del dia 8 de juny, el servei d'Urbanisme ofereix atenció presencial amb cita prèvia per als particulars que no disposin de mitjans telemàtics per fer tràmits, consultes o entrevistes tècniques, recordant que és obligatori l'ús de mascareta.Per professionals i empreses aquest servei es fa via online.

Les persones interessades poden concertar dia i hora a través dels canals ja establerts com són a través de la Seu electrónica (https://citaprevia.terrassa.cat), des del mòbil (amb l'App "Sense esperes") o bé trucant al 010 (gratuït). L'oficina d'atenció al públic es troba ubicada al segon pis de l'edifici situat al carrer Pantà, 20.

Mapa de situació de la oficina
(Feu clic sobre el plànol per veure'l ampliat)

Tràmits que es poden fer en aquesta oficina



Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina
La meva carpeta ciutadana