Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Ca del Pantà, 20 (08221 Terrassa)
Coordenades 41.565121143, 2.0106958467
Recepció de l'edifici: Sistema de llaç d'inducció d'audiofreqüència o Bucle magnètic que garanteix l'arribada del so més net.
Demaneu cita prèvia a aquesta oficina
Com contactar
Telèfon: | 937 336 900 |
Horaris
De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h. (Imprescindible Cita Prèvia).
Tancada del 12 al 23 d'agost de 2024 (ambdós inclosos).
Observacions / Més informació
Atenció presencial en un únic punt de referència per informar i tramitar les demandes relacionades amb Medi Ambient, Centre de Documentació i Educació Ambiental-CDEA, Protecció de la Salut , Residus, Urbanisme, Projecte i Obres i Contractació d'Obres.
És imprescindible concertar cita prèvia pel servei d'atenció al públic
Des del dia 8 de juny, el servei d'Urbanisme ofereix atenció presencial amb cita prèvia per als particulars que no disposin de mitjans telemàtics per fer tràmits, consultes o entrevistes tècniques, recordant que és obligatori l'ús de mascareta.Per professionals i empreses aquest servei es fa via online.
Les persones interessades poden concertar dia i hora a través dels canals ja establerts com són a través de la Seu electrónica (https://citaprevia.terrassa.cat), des del mòbil (amb l'App "Sense esperes") o bé trucant al 010 (gratuït). L'oficina d'atenció al públic es troba ubicada al segon pis de l'edifici situat al carrer Pantà, 20.
Tràmits que es poden fer en aquesta oficina
- Adhesió al Pacte Terrassa per a l'Accessibilitat Universal
- Alta al registre municipal d'animals de companyia
- Autoliquidació de la taxa per serveis ambientals
- Autorització/comunicació per a la realització d'activitats pirotècniques, focs formatius o d'esbarjo
- Baixa al registre municipal d'animals de companyia
- Baixa de la taxa de gestió de residus per no estar subjecte a tributació
- Bonificació de la taxa de gestió de residus per autocompostatge
- Bonificació de la taxa per tinença d'animal de companyia
- Canvi de propietari/ària d'un animal de companyia
- Certificat acreditatiu d'haver-se dut a terme unes obres d'enderroc
- Certificat d'antiguitat, legalitat i/o característiques d'un immoble emparat per llicència
- Certificat d'eximència de llicència de parcel·lació urbanística
- Certificat d'inexistència d'expedient de disciplina urbanística i similars
- Certificat de règim urbanístic
- Certificat sobre la viabilitat d'un projecte o avantprojecte
- Comunicació d'alta o baixa d'una instal·lació amb risc de legionel·la
- Comunicació de dades d'un animal de companyia (microxip, canvi adreça...)
- Comunicació de la pèrdua del meu animal de companyia
- Comunicació de número de compte per pagament de factures i subvencions
- Comunicació de primera utilització i ocupació
- Comunicació prèvia d'obres
- Comunicació prèvia d'obres de reforma o adequació de locals, i instal·lació d'antenes de telefonia
- Comunicació prèvia d'obres de serveis i instal·lacions
- Crema de restes vegetals per motius fitosanitaris
- Denúncia per propietats amb insalubritat
- Denúncia relacionada amb animals domèstics
- Devolució i/o anul·lació de rebuts de la taxa per tinença d'animal de companyia
- Dipòsit de fiança per a l'ocupació i ús temporal d'una parcel·la d'hort municipal (autoliquidació)
- Dret d'accés a la informació pública
- Exempció de la taxa per tinença d'animal de companyia
- Exempció del pagament de la taxa per serveis urbanístics
- Informació sobre llicències i comunicacions prèvies d'obres
- Informe sobre el tipus de llicència urbanística preceptiu per a una determinada obra
- Informe sobre els agents que han intervingut en una obra determinada
- Informe sobre els antecedents urbanístics en un emplaçament
- Informe sobre l'estat de tramitació d'una llicència
- Informe sobre la innecessarietat d'obtenció de llicència de primera utilització i ocupació
- Informe sobre la normativa urbanística concreta amb intervenció de tècnics municipals
- Informe sobre les llicències existents a nom d'un promotor
- Informe urbanístic relatiu a condicions d'edificació, ús, etc.
- Instal·lació provisional de comptadors d'aigua per emergència social
- Instal·lació, trasllat o retirada de mobiliari urbà i arbrat
- Instal·lació, trasllat, retirada o immobilització de contenidors i de papereres i sanecans
- Llicència d'obres majors
- Llicència d'obres menors
- Llicència d'obres menors de serveis i instal·lacions
- Llicència de divisió horitzontal
- Llicència de parcel·lació
- Llicència per a la tinença de gossos potencialment perillosos
- Molèsties ocasionades per aus urbanes
- Pagament de la taxa per l'emissió d'informes, certificats i altres documents del servei d'Urbanisme
- Pagament de la taxa per serveis urbanístics i fiança en metàl·lic (autoliquidació)
- Pagament voluntari de sancions i reconeixement de responsabilitat
- Presentació d'instàncies i documentació al Registre General de l'Ajuntament
- Presentació de la documentació requerida en una acta d'inspecció de residus
- Procediment d'urgència en casos de perill per a les persones i els béns
- Reclamació per deficiències higièniques o sanitàries en un establiment d'alimentació
- Reducció de la quota de la taxa de gestió de residus per gestió pròpia
- Reg del carrer per obres
- Resposta a un requeriment d'esmena de comunicació o sol·licitud de llicència d'obres
- Sol·licitud d'assenyalament de dates per realitzar obres a la via pública
- Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
- Sol·licitud d'inspecció per presència d'insectes a la via pública
- Sol·licitud de desratització a la via pública
- Sol·licitud de devolució de fiança
- Sol·licitud de plànol del clavegueram
- Sol·licitud del dret d'Accés a dades personals
- Sol·licitud del dret d'Oposició sobre dades personals
- Sol·licitud del dret de Limitació del tractament de dades personals
- Sol·licitud del dret de Portabilitat de dades personals
- Sol·licitud del dret de Rectificació de dades personals
- Sol·licitud del dret de Supressió de dades personals
- Sol·licitud per a participar en el Programa d'horts urbans de Terrassa
- Tarifa social d'abastament d'aigua
- Zona de càrrega i descàrrega per obres
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina