Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat
Adreça
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Coordenades 41.565121143, 2.0106958467

Demaneu cita prèvia a aquesta oficina
Com contactar
Telèfon: | 937 336 900 |
Horaris
De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h.
Observacions / Més informació
Atenció presencial en un únic punt de referència per informar i tramitar les demandes relacionades amb Medi Ambient, Centre de Documentació i Educació Ambiental-CDEA, Protecció de la Salut , Residus, Urbanisme, Projecte i Obres i Contractació d'Obres.
Tràmits que es poden fer en aquesta oficina
- Adhesió al "Pacte Terrassa per a l'Accessibilitat Universal"
- Alta al registre municipal d'animals de companyia
- Aplicació de la quota mínima de la taxa de gestió de residus
- Autoliquidació de la taxa per serveis ambientals
- Autorització pels establiments que realitzen pràctiques de tatuatge, micropigmentació i pírcing
- Autorització/comunicació per a la realització d'activitats pirotècniques, focs formatius o d'esbarjo
- Baixa al registre municipal d'animals de companyia
- Baixa de la taxa de gestió de residus per no estar subjecte a tributació
- Bonificació de la taxa de gestió de residus per autocompostatge
- Bonificació de la taxa per la utilització dels horts municipals
- Bonificació de la taxa per tinença d'animal de companyia
- Canvi de propietari/ària d'un animal de companyia
- Certificat acreditatiu d'haver-se dut a terme unes obres d'enderroc
- Certificat d'antiguitat, legalitat i/o característiques d'un immoble emparat per llicència
- Certificat d'eximència de llicència de parcel·lació urbanística
- Certificat d'inexistència d'expedient de disciplina urbanística i similars
- Certificat de règim urbanístic
- Certificat sobre la viabilitat d'un projecte o avantprojecte
- Comunicació d'alta o baixa d'una instal·lació amb risc de legionel·la
- Comunicació de dades d'un animal de companyia (microxip, canvi adreça...)
- Comunicació de la pèrdua del meu animal de companyia
- Comunicació de número de compte per pagament de factures, subvencions o devolució d'ingressos
- Comunicació de primera utilització i ocupació
- Comunicació prèvia d'obres
- Comunicació prèvia d'obres de reforma o adequació de locals, i instal·lació d'antenes de telefonia
- Comunicació prèvia d'obres de serveis i instal·lacions
- Crema de restes vegetals per motius fitosanitaris
- Denúncia per propietats amb insalubritat
- Denúncia relacionada amb animals domèstics
- Devolució i/o anul·lació de rebuts de la taxa per tinença d'animal de companyia
- Dipòsit de fiança per a l'ocupació i ús temporal d'una parcel·la d'hort municipal (autoliquidació)
- Dret d'accés a la informació pública
- Exempció de la taxa per tinença d'animal de companyia
- Exempció del pagament de la taxa per serveis urbanístics
- Informació sobre llicències i comunicacions prèvies d'obres
- Informe sobre el tipus de llicència urbanística preceptiu per a una determinada obra
- Informe sobre els agents que han intervingut en una obra determinada
- Informe sobre els antecedents urbanístics en un emplaçament
- Informe sobre l'estat de tramitació d'una llicència
- Informe sobre la innecessarietat d'obtenció de llicència de primera utilització i ocupació
- Informe sobre la normativa urbanística concreta amb intervenció de tècnics municipals
- Informe sobre les llicències existents a nom d'un promotor
- Informe urbanístic relatiu a condicions d'edificació, ús, etc.
- Instal·lació, trasllat o retirada de mobiliari urbà i arbrat
- Instal·lació, trasllat, retirada o immobilització de contenidors i de papereres i sanecans
- Llicència d'obres majors
- Llicència d'obres menors
- Llicència d'obres menors de serveis i instal·lacions
- Llicència de divisió horitzontal
- Llicència de parcel·lació
- Llicència per a la tinença de gossos potencialment perillosos
- Manteniment de l'enllumenat públic
- Molèsties ocasionades per coloms
- Pagament de la taxa per l'emissió d'informes, certificats i altres documents del servei d'Urbanisme
- Pagament de la taxa per serveis urbanístics i fiança en metàl·lic (autoliquidació)
- Pagament voluntari de sancions i multes, i reconeixement de responsabilitat
- Participació en convocatòries de places de l'Ajuntament de Terrassa
- Participació en processos de provisió de llocs de treball
- Participació en processos selectius per a la contractació temporal de personal i Borsa de Treball
- Participació processos selectius per a la contractació temporal de personal per a Foment de Terrassa
- Pla d'adequació gradual (PAG) i permís d'augment de límit (PAL) d'abocament d'aigües residuals
- Presentació d'instàncies i documentació al Registre General de l'Ajuntament
- Reclamació per deficiències higièniques o sanitàries en un establiment d'alimentació
- Reducció de la quota de la taxa de gestió de residus per gestió pròpia
- Reg del carrer per obres
- Sol·licitud d'assenyalament de dates per realitzar obres a la via pública
- Sol·licitud d'informe previ en matèria d'incendis
- Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
- Sol·licitud d'inspecció per presència d'insectes a la via pública
- Sol·licitud de declaració d'urgència per a l'execució d'obres
- Sol·licitud de desratització a la via pública
- Sol·licitud de devolució de fiança
- Sol·licitud de plànol del clavegueram
- Sol·licitud de préstec de vaixella reutilitzable
- Sol·licitud del dret d'Accés a dades personals
- Sol·licitud del dret d'Oposició sobre dades personals
- Sol·licitud del dret de Limitació del tractament de dades personals
- Sol·licitud del dret de Portabilitat de dades personals
- Sol·licitud del dret de Rectificació de dades personals
- Sol·licitud del dret de Supressió de dades personals
- Sol·licitud per a participar en el Programa d'horts urbans de Terrassa
- Tarifa social d'abastament d'aigua
- Zona de càrrega i descàrrega per obres
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina