Instal·lació de comptadors provisionals d'aigua per a persones o famílies en situació d'ocupació
Instal·lació de comptadors provisionals d'aigua per a aquelles unitats familiars que estiguin ocupant una propietat de grans tenidors (Bancs, etc) i que compleixin una sèrie de requisits previs, aprovats en Junta de Govern.
TAIGUA, Aigua Municipal de Terrassa, formalitzarà un contracte temporal de sis mesos amb la família a l'espera que la propietat pugui pactar un lloguer social amb ella.
La quantitat d'aigua a consumir és de 3 m3 per persona i mes, i serà controlada per TAIGUA, Aigua Municipal de Terrassa.
Tant la instal·lació del comptador, l'alta del subministrament així com les quotes trimestrals aniran a càrrec de la persona sol·licitant.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- Oficina municipal d'atenció a la pobresa energètica - OFIMAPE - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Es farà consulta a les comunitats veïnals i a la Policia, per tal de confirmar que hi ha una bona convivència veïnal.
Documentació que cal presentar
- Imprès de sol·licitud específic (original)
- Autorització de la persona titular, degudament firmada, juntament amb fotocòpia del DNI, Targeta de Residència o Passaport, en el cas d'actuar en representació d'una altra persona (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gestió gratuïta
Compromís en el termini de resolució
2 mesos
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
No aplica
Impresos
-
Sol·licitud per a la instal·lació d'un comptador d'aigua provisional
-
Autorització per tramitar en nom d'una altra persona
Servei responsable
Oficina municipal d'atenció a la pobresa energètica - OFIMAPE
Cr de Montcada, 596 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 315 982 - - 637 319 283
ofimape@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 25-9-2019