Comunicació d'alta o baixa d'una instal·lació amb risc de legionel·la
Inscripció en el registre censal de les torres de refrigeració i dels condensadors evaporatius de les empreses que en disposin.
Les persones titulars de torres de refrigeració i de condensadors evaporatius, i les empreses instal·ladores han de notificar a l'ajuntament abans de la seva posada en marxa, el nombre i les característiques de la torre o condensador, així com les modificacions que afectin el sistema.
També han de notificar, en el termini d'un mes, el cessament definitiu de l'activitat de la instal·lació.
Certificats de Revisió Periòdica
Els titulars d'instal·lacions d'alt risc de dispersió de legionel·la han d'enviar una còpia del certificat de revisió periòdica de la instal·lació mitjançant el tràmit Presentació d'instàncies i documentació al Registre General de l'Ajuntament al servei de Protecció de la Salut, tal com estableix l'article 21.2 del Decret 352/2004 de 27 de juliol pel qual s'estableixen les condicions higienicosanitàries per a la prevenció i control de la legionel·losi.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Els titulars de torres de refrigeració, condensadors evaporatius i altres sistemes de refrigeració d'aire que siguin susceptibles d'emetre aerosols a l'atmosfera, han de declarar obligatòriament aquests equips.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
3 dies
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Servei responsable
Medi Ambient i Sostenibilitat
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
mediambient@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 9-7-2024