Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Reclamació per deficiències higièniques o sanitàries en un establiment d'alimentació


Mitjançant aquest tràmit us podeu queixar o podeu reclamar perquè en un establiment d'alimentació, comerç minorista o restauració, heu observat que presenta deficiències higièniques o sanitàries.

La tramitació per internet de la Reclamació per deficiències higièniques o sanitàries en un establiment d'alimentació requereix disposar de certificat digital per tal de signar electrònicament la sol·licitud.També podeu presentar la documentació en format electrònic adjuntant els corresponents fitxers.

Si disposeu de certificat digital i esteu identificats podeu accedir al formulari i consultar les instruccions i la documentació en la tramitació electrònica.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

La persona afectada o que tingui coneixement de la situació.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Compromís en el termini de resolució

1 mes
Dins dels 10 dies següents a la presentació de la queixa o reclamació, el ciutadà rebrà un escrit conforme s'inicien les actuacions per part del servei.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Medi Ambient i Sostenibilitat
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
mediambient@terrassa.cat

Observacions

Des del Servei es faran les comprovacions necessàries per verificar els fets pels quals presenteu la queixa o reclamació

Informació actualitzada el dia 29-1-2014

La meva carpeta