Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre trÓmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pÓgina

Enviant dades del trÓmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit

Estem signant i registrant el vostre trÓmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procÚs pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pÓgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Certificat acreditatiu d'haver-se dut a terme unes obres d'enderroc


Certifica que han estat executades les obres d'enderrocament d'un immoble, d'acord amb el Decret 141/2012, de 30 d'octubre, pel qual es regulen les condicions mÝnimes d'habitabilitat dels habitatges i la cŔdula d'habitabilitat.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona fÝsica o jurÝdica o la persona que la representi legalment, degudament autoritzada.

Documentaciˇ que cal presentar

L'Ajuntament pot demanar documents que acreditin i legitimin l'interŔs de la persona solĚlicitant.

En el cas d'actuar en representaciˇ legal de la persona solĚlicitant, s'ha de presentar la documentaciˇ acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestiˇ en l'atenciˇ presencial Ús necessari presentar el document d'identitat.

Preu

2022: 207,31 Euros [art. 6.3.7.b) de l'Ordenanša Fiscal 3.1]

En el sup˛sit que la gestiˇ del trÓmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el trÓmit, a travÚs de la pÓgina de pagament en lÝnia d'aquesta Seu electr˛nica amb targeta de crŔdit/dŔbit o Bizum.

CompromÝs en el termini de resoluciˇ

1 mes

El termini de resoluciˇ comenša a comptar a partir de la data de presentaciˇ de la instÓncia i sempre que s'hagi presentat tota la documentaciˇ requerida.

Termini legal de resoluciˇ i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resoluciˇ, l'efecte del silenci administratiu Ús el segŘent:
Positiu

Impresos

Servei responsable

Serveis d'Urbanisme
Ca del PantÓ, 20 2 (08221 Terrassa)
TelŔfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat

Observacions

A la solĚlicitud cal indicar per quin mitjÓ es vol rebre el certificat:
  1. personalment, recollint-lo a les oficines del Servei d'urbanisme (contactaran telef˛nicament abans), o
  2. per correu postal

o la persona que la representi, degudament autoritzada.En la recollida del certificat, cal mostrar algun document d'identificaciˇ (DNI, passaport, NIE, ...).


El termini mÓxim de tramitaciˇ Ús de tres mesos, segons determina l'art. 21.3 de la Llei 39/2015. Si al venciment d'aquest termini no s'ha resolt i notificat el certificat, la solĚlicitud ha d'entendre's estimada per silenci administratiu (art. 24 de la Llei 39/2015).

Informaciˇ actualitzada el dia 7-1-2019

La meva carpeta ciutadana