Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Pagament de la taxa per l'emissió d'informes, certificats i altres documents del servei d'Urbanisme

Pagament de la taxa per l'emissió d'informes, certificats i altres documents del servei d'Urbanisme


Aquest tràmit permet efectuar, via autoliquidació, el pagament de les següents taxes vinculades al servei d'Urbanisme:

  • Còpies de documents, expedients i similars
  • Còpies de plànols, en format paper o digital
  • Verificació de dades urbanístiques de l'arxiu
  • Informacions urbanístiques relatives a condicions d'edificació, antecedents urbanístics, etc.
  • Certificats urbanístics, de compatibilitat d'usos, de viabilitat d'avantprojectes o projectes, etc.
  • Informes a resultes de visites de comprovació i reconeixement d'edificis

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Pagament de la taxa per l'emissió d'informes, certificats i altres documents del servei d'Urbanisme Ompliu el formulari Simulació de Pagament de la taxa per l'emissió d'informes, certificats i altres documents del servei d'Urbanisme Simuleu el càlcul
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat - Ca del Pantà, 20 2 ( 08221 Terrassa)

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica.

Servei responsable

Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
gmut@terrassa.cat

Observacions

Quan no cal fer aquesta autoliquidació?

Quan presenteu la sol·licitud d'informe o certificat de forma telemàtica a través d'aquesta Seu electrònica. Els formularis electrònics ja preveuen el pagament de la taxa d'administració de documents, i, per tant, no cal fer una autoliquidació a banda (consulteu els tràmits relacionats).

Hi ha exempcions o bonificacions?

L'Ordenança Fiscal 3.1 contempla diversos supòsits d'exempció de la taxa. Si considereu que esteu exempts del pagament haureu d'indicar els motius i aportar, si s'escau, els justificants oportuns.

L'Ordenança Fiscal no preveu cap bonificació per aquests conceptes.

Informació actualitzada el dia 9-5-2016

 
 

Normativa

Tràmits relacionats

Dubtes i suggeriments

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Admesos i exclosos a escoles
Verificació de documents signats digitalment
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)