Pagament de la taxa per l'emissió d'informes, certificats i altres documents del servei d'Urbanisme
Aquest tràmit permet efectuar, via autoliquidació, el pagament de les següents taxes vinculades al servei d'Urbanisme:
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica.
Servei responsable
Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat
Observacions
Quan no cal fer aquesta autoliquidació?
Quan la sol·licitud d'informe o certificat es presenti de forma telemàtica a través d'aquesta Seu electrònica. Els formularis electrònics ja preveuen el pagament de la taxa d'administració de documents, i, per tant, no cal fer una autoliquidació a banda (consulteu els tràmits relacionats).
Hi ha exempcions o bonificacions?
L'Ordenança Fiscal 3.1 contempla diversos supòsits d'exempció de la taxa. Si qui fa la sol·licitud considera que està exempt del pagament haurà d'indicar els motius i aportar, si s'escau, els justificants oportuns.
L'Ordenança Fiscal no preveu cap bonificació per aquests conceptes.
Informació actualitzada el dia 8-1-2019