Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Informe sobre les llicències existents a nom d'un promotor


Dóna informació sobre les llicències urbanístiques tramitades per part del sol·licitant, normalment a efectes que aquest pugui acreditar la seva inactivitat econòmica davant l'Agència Tributària.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

El titular de la / les llicències urbanístiques.

Preu

2018: 32,31 Euros [art. 6.3.2.e) de l'Ordenança fiscal núm. 3.1]

Compromís en el termini de resolució

1 mes

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu (art. 43 de la Llei 30/1992)

Impresos

Servei responsable

Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat

Observacions

A la sol·licitud cal indicar per quin mitjà es vol rebre l'informe:
  1. personalment, recollint-lo a les oficines del Servei d'urbanisme (contactaran telefònicament abans), o
  2. per correu postal
  3. En la recollida de l'informe, cal mostrar algun document d'identificació (DNI, passaport, NIE, ...).



    El termini màxim de tramitació és de tres mesos, segons determina l'art. 42.3 de la Llei 30/1992. Si al venciment d'aquest termini no s'ha emès i lliurat l'informe, la sol·licitud ha d'entendre's estimada per silenci administratiu (art. 43 de la Llei 30/1992).

Informació actualitzada el dia 19-3-2018

La Meva Carpeta