Serveis d'Urbanisme
La Seu electrònica permet realitzar tots els tràmits de l'Ajuntament per internet durant les 24h del dia els 365 dies de l'any.
Per identificar-se i per signar formularis a la Seu electrònica és necessari un certificat digital o un sistema d'identificació i signatura electròniques dels admesos en la nostra plataforma.
En cas de no disposar de certificat electrònic personal (idCAT, DNIe, FNMT ...) es pot obtenir l'idCAT mòbil , sistema d'identificació i signatura electròniques del Consorci d'Administració Oberta de Catalunya, que permet fer tràmits signats per internet d'una manera fàcil i àgil, amb les mateixes garanties que un certificat digital.
En cas de persones físiques no obligades que no disposin de les eines necessàries per a relacionar-se electrònicament amb l'administració, poden fer les tramitacions de forma presencial. Poden demanar cita prèvia per a la tramitació presencial.
Per a més informació podeu trucar al servei del 010 Informació i tràmits per telèfon.
Adreça
Ca del Pantà, 20 BA (08221 Terrassa)
Coordenades 41.565121143, 2.0106958467

Com contactar
Correu electrònic:
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat
Pàgina web:
Serveis d'Urbanisme
Telèfon: | 937 336 900 |
Horaris
De dilluns a divendres de 9.00 a 14.00 h. (Imprescindible Cita Prèvia).
Tancat des de l'11 al 22 d'Agost 2025.
Observacions / Més informació
És imprescindible concertar cita prèvia pel servei d'atenció al públic. Per professionals i empreses aquest servei es fa via online.
Les persones interessades poden concertar dia i hora a través dels canals ja establerts com són a través de la Seu electrónica (https://citaprevia.terrassa.cat) o trucant al 010-93 739 70 31 si truca des de fora de Terrassa.
L'oficina d'atenció al públic es troba ubicada a la planta baixa de l'edifici situat al carrer Pantà, 20.
Altres correus electrònics:
llicencies.urbanisme@terrassa.cat
planejament.urbanisme@terrassa.cat
servei.juridic.urbanisme@terrassa.cat
Veure els tràmits depenents d'aquesta oficina