Informe sobre els antecedents urbanístics en un emplaçament
Enumera les llicències i comunicacions d'obres que han estat atorgades i/o validades en un determinat emplaçament.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica.
Documentació que cal presentar
L'Ajuntament pot demanar documents que acreditin i legitimin l'interès de la persona sol·licitant.
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
2024: 46,39 euros [art. 6.3.2.c) de l'Ordenança fiscal núm. 3.1]
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
1 mes
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu (art. 24 de la Llei 39/2015)
Impresos
Servei responsable
Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat
Observacions
En la recollida de l'informe, cal mostrar algun document d'identificació (DNI, passaport, NIE, ...).
Informació actualitzada el dia 12-7-2024