Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Informe sobre els antecedents urbanístics en un emplaçament

Informe sobre els antecedents urbanístics en un emplaçament


Enumera les llicències i comunicacions d'obres que han estat atorgades i/o validades en un determinat emplaçament.

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Informe sobre els antecedents urbanístics en un emplaçament Ompliu el formulari Simulació de Informe sobre els antecedents urbanístics en un emplaçament Simuleu el càlcul
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat - Ca del Pantà, 20 2 ( 08221 Terrassa)

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona física o jurídica.

Documentació que cal presentar

L'Ajuntament pot demanar documents que acreditin i legitimin l'interès de la persona sol·licitant.

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

2017: 43,08 Euros [art. 6.3.2.c) de l'Ordenança fiscal núm. 3.1]

Compromís en el termini de resolució

1 mes

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu (art. 43 de la Llei 30/1992)

Impresos

  • Model general d'instància, per a la tramitació presencial

Servei responsable

Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
gmut@terrassa.cat

Observacions

A la sol·licitud cal indicar per quin mitjà es vol rebre l'informe:

  1. personalment, recollint-lo a les oficines del Servei d'urbanisme (contactaran telefònicament abans), o
  2. per correu postal
  3. En la recollida de l'informe, cal mostrar algun document d'identificació (DNI, passaport, NIE, ...).



    El termini màxim de tramitació és de tres mesos, segons determina l'art. 42.3 de la Llei 30/1992. Si al venciment d'aquest termini no s'ha emès i lliurat l'informe, la sol·licitud ha d'entendre's estimada per silenci administratiu (art. 43 de la Llei 30/1992).

    Informació actualitzada el dia 23-2-2017

 
 

Normativa

Tràmits relacionats

Dubtes i suggeriments

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Ajuda nou signador
Admesos i exclosos a escoles
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)