Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

Enviant dades del trÓmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit

Estem signant i registrant el vostre trÓmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procÚs pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pÓgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Informe sobre la innecessarietat d'obtenciˇ de llicŔncia de primera utilitzaciˇ i ocupaciˇ


Dona informaciˇ sobre si una edificaciˇ concreta estÓ obligada legalment a comunicar la primera utilitzaciˇ i ocupaciˇ.

Normalment el titular solĚlicita aquesta informaciˇ de cara a acreditar davant les empreses subministradores de serveis la innecessarietat d'aquesta comunicaciˇ.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Qualsevol persona fÝsica o jurÝdica o la persona que la representi legalment.

Preu

2020: 129,52 euros (art. 6.3.10 de l'Ordenanša fiscal n˙m. 3.1)

En el sup˛sit que la gestiˇ del trÓmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el trÓmit, a travÚs de la pÓgina de pagament en lÝnia d'aquesta Seu electr˛nica amb targeta de crŔdit/dŔbit o Bizum.

CompromÝs en el termini de resoluciˇ

1 mes

El termini de resoluciˇ comenša a comptar a partir de la data de presentaciˇ de la instÓncia i sempre que s'hagi presentat tota la documentaciˇ requerida.

Termini legal de resoluciˇ i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resoluciˇ, l'efecte del silenci administratiu Ús el segŘent:
Positiu (art. 24 de la Llei 39/2015)

Impresos

Servei responsable

Serveis d'Urbanisme
Ca del PantÓ, 20 2 (08221 Terrassa)
TelŔfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat

Observacions

A la solĚlicitud cal indicar per quin mitjÓ es vol rebre l'informe:
  1. personalment, recollint-lo a les oficines del Servei d'urbanisme (contactaran telef˛nicament abans), o
  2. per correu postal

En la recollida de l'informe, cal mostrar algun document d'identificaciˇ (DNI, passaport, NIE, ...).



El termini mÓxim de tramitaciˇ Ús de tres mesos, segons determina l'art. 21.3 de la Llei 39/2015. Si al venciment d'aquest termini no s'ha emŔs i lliurat l'informe, la solĚlicitud ha d'entendre's estimada per silenci administratiu (art. 24 de la Llei 39/2015).

Informaciˇ actualitzada el dia 8-1-2019

La meva carpeta ciutadana