Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats

Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats


És l'informe previ en el qual l'Ajuntament es pronuncia sobre la compatibilitat de l'activitat projectada amb el planejament urbanístic vigent.

Requisits previs


Per iniciar la tramitació d'aquesta sol·licitud, cal s'hagi fet efectiu el pagament de la taxa.

Termini de presentació de la sol·licitud


S'ha de sol·licitar prèviament a l'inici de l'activitat i a la presentació de la sol·licitud o comunicació prèvia corresponent.

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats Ompliu el formulari Simulació de Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats Simuleu el càlcul
Presencialment
Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE) - Ca dels Telers, 5 1 -2 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat - Ca del Pantà, 20 2 ( 08221 Terrassa)

Qui el pot demanar?

La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s'actua.

Documentació que cal presentar

  • Sol·licitud d'acord amb el model normalitzat (original)
  • Plànol de l'emplaçament de l'activitat projectada (original)
  • Memòria tècnica descriptiva de l'activitat projectada (original)
  • Documentació tècnica que exigeix la legislació d'accidents greus, si s'escau (original)
  • Autorització per tramitar en nom d'altra persona, si és el cas (original)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

2017: 112,97 Euros [art. 6.3.9 de l'Ordenança fiscal núm. 3.1]

Termini legal de resolució i silenci administratiu

1 mes.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:

Continua la tramitació dels procediments als quals es vincula, sens perjudici que no es podran adquirir per silenci administratiu facultats o drets contraris a l'ordenament jurídic.

Impresos

  • Sol·licitud d'informe urbanístic associat a la tramitació d'activitats
  • Autorització per tramitar en nom d'una altra persona

Servei responsable

Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
gmut@terrassa.cat

Observacions

Sobre la documentació a presentar

La memòria ha d'explicar la naturalesa i les característiques prinicipals de l'activitat, amb determinació de les necessitats d'ús i aprofitaments del sòl i del subsòl, així com dels requeriments de l'activitat respecte la disponibilitat i suficiència dels serveis públics municipals.

Lliurament de l'informe

A la sol·licitud cal indicar per quin mitjà es vol rebre el certificat:
  1. personalment, recollint-lo a les oficines del Servei d'urbanisme (contactaran telefònicament abans), o
  2. per correu postal
  3. En la recollida del certificat, cal mostrar algun document d'identificació (DNI, passaport, NIE, ...).

    Caducitat de l'informe

    L'informe o certificat urbanístic caduca en el termini que es fixa en el mateix informe, amb un mínim de sis mesos, i, si no n'hi ha, al cap de dos anys d'haver estat expedit. Transcorregut aquest termini, caldrà tornar-lo a demanar.

    Informació actualitzada el dia 23-2-2017

 
 

Normativa

Tràmits relacionats

Dubtes i suggeriments

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Ajuda nou signador
Admesos i exclosos a escoles
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)