Certificat de règim urbanístic
Certifica l'aprofitament urbanístic i les determinacions urbanístiques aplicables a una o unes finques concretes, a l'empara del Pla d'Ordenació Urbanística de Terrassa (POUM) i el seu planejament derivat: règim i qualificació del sòl, condicions d'edificació, ordenació i ús, etc.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica.
Documentació que cal presentar
- Plànol d'emplaçament de la finca. (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
L'Ajuntament pot demanar documents que acreditin i legitimin l'interès de la persona sol·licititant.Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
2024: 51,48 Euros [art. 6.3.4 de l'Ordenança fiscal núm. 3.1]
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
1 mes.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Positiu
Impresos
Servei responsable
Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat
Observacions
En la recollida del certificat, cal mostrar algun document d'identificació (DNI, passaport, NIE, ...).
El termini màxim de tramitació és d'un mes, segons determina l'art. 192 del Decret legislatiu 1/2010, de 3 d'agost, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei d'urbanisme.
Els certificats de règim urbanístic tenen, en la majoria de supòsits, una vigència de sis mesos des de la notificació a l'interessat (consulteu del DL 1/2010).
Informació actualitzada el dia 12-7-2024