Informe sobre l'estat de tramitació d'una llicència
Facilita informació sobre l'estat de tramitació d'una llicència urbanística.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica o la persona que la representi legalment, acreditant un legítim interès.
Documentació que cal presentar
Cal aportar documentació acreditativa de l'interès legítim (escriptures, contractes de compra-venda ...).
En el cas de veïns afectats per les obres, el domicili de les quals coincideixi amb la informació disponible a la base de dades cadastral, no caldrà aportar documentació.En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
2024: 34,80 euros [art. 6.3.2.d) de l'Ordenança fiscal núm. 3.1]
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
1 mes
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu (art. 24 de la Llei 39/2015)
Impresos
Servei responsable
Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat
Observacions
En la recollida de l'informe, cal mostrar algun document d'identificació (DNI, passaport, NIE, ...).
Informació actualitzada el dia 12-7-2024