Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Llicència de divisió horitzontal


Sol·licitud que es fa a l'Ajuntament per poder inscriure al Registre de la Propietat la constitució o modificació d'un règim de propietat horitzontal que, directa o indirectament, comporti un increment en el nombre d'habitatges, establiments o altres elements susceptibles d'aprofitament privatiu independent, respecte dels autoritzats en una llicència urbanística anterior.

Més informació


Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Les persones propietàries de l'edificació o el/la responsable legal.

Documentació que cal presentar

  a) Memòria descriptiva i quadre de superfícies.

  b) Plànols acotats on es diferenciïn les entitats que es volen dividir.

  c) En cas d'habitatges, justificació del compliment de l'hailitat aplicable.

  d) Recull d'antecedents que emparen la construcció i els usos.

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Taxa 2024:
- Per habitatges uni i bifamiliars: 259,65 euros
- Per habitatges plurifamiliars i altres usos:

  1. Quota base: 259,65 euros
  2. Per cada unitat (habitatge, local, nau ind.): 12,98 euros

* Preus per a l'any 2024. Per anys posteriors, consultar l'enllaç següent Ordenança Fiscal número 3.2

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

1 mes.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu (art. 11 del RDL 7/2015)

Impresos

Servei responsable

Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat

Observacions

Prèviament a la sol·licitud de la llicència, es recomana consultar als Serveis d'Urbanisme de l'Ajuntament sobre la seva viabilitat mitjançant correu electrònic a: urbanismellicències@terrassa.cat

NOTA:
La viabilitat de la llicència està condicionada a la justificació de la preexistència del volum construït i els usos de les entitats proposades des d'abans de 1983.

Informació actualitzada el dia 7-8-2024

La meva carpeta ciutadana