Sol·licitud del dret de Supressió de dades personals
D'acord amb els articles 17 i 19 del Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679, la persona interessada té dret a obtenir la supressió de les seves dades personals ("dret a l'oblit"), quan:
Quan el responsable del tractament ha fet públiques les dades personals i s'han de suprimir, ha d'adoptar mesures raonables per informar de la supressió als altres responsables que estan tractant aquestes dades.
El responsable del tractament ha de comunicar la supressió a cadascun dels destinataris, tret que sigui impossible o exigeixi esforços desproporcionats. Si la persona interessada ho sol·licita, el responsable del tractament ha d'identificar els destinataris.
Excepcions en l'exercici del dret de supressió:
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Territori i Sostenibilitat - Ca del Pantà, 20 2 ( 08221 Terrassa)
- Servei d'Educació - Ca de la Rasa, 24 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física major d'edat.
Documentació que cal presentar
- Documentació acreditativa de les dades que es volen suprimir. (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
L'exercici d'aquest dret ha de ser gratuït.
Aquest criteri de gratuïtat pot no seguir-se en els casos en què es formulin sol·licituds manifestament infundades o excesives, especialment per repetitives
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
1 mes.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
que es pot ampliar dos mesos més quan es tracti de sol·licituds especialment complexes. En qualsevol cas aquesta ampliació serà notificada a la persona interessada.
Si no es respon de forma expressa, la persona interessada pot interposar reclamació de tutela de drets davant de l'Autoritat Catalana de Protecció de dades.
Servei responsable
Protecció dades i Administració electrònica
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
protecciodades@terrassa.cat
Observacions
Sense perjudici del dret de supressió, a tenor dels articles 17 i 19 del Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679, les dades hauran de ser conservades durant els terminis previstos en les disposicions aplicables i d'acord amb el que preveu l'apartat tercer de l'article 17 del Reglament.
Informació actualitzada el dia 21-6-2018