Sol·licitud del dret de Rectificació de dades personals
És un dret lligat al caràcter inexacte o incomplet de les dades.
D'acord amb allò establert als articles 16 i 19 del Reglament general de protecció de dades (UE) 2016/679, la persona interessada té dret a rectificar les seves dades personals inexactes i que es completin les seves dades personals incompletes, fins i tot mitjançant una declaració addicional.
Per fer-ho caldrà indicar a quines dades es fa referència i la correcció que cal realitzar. Quan sigui necessari, caldrà acompanyar a la sol·licitud la documentació que justifiqui la inexactitud o el caràcter incomplert de les dades personals.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
- Servei d'Educació - Ca de la Rasa, 24 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física major d'edat.
Documentació que cal presentar
- Documentació acreditativa que justifiqui la inexactitud o el caràcter incomplert de les dades personals que cal rectificar (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
L'exercici d'aquest dret ha de ser gratuït.
Aquest criteri de gratuïtat pot no seguir-se en els casos en què es formulin sol·licituds manifestament infundades o excesives, especialment per repetitives
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
1 mes.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
que es pot ampliar dos mesos més quan es tracti de sol·licituds especialment complexes. En qualsevol cas aquesta ampliació serà notificada a la persona interessada.
Si no es respon de forma expressa, la persona interessada pot interposar reclamació de tutela de drets davant de l'Autoritat Catalana de Protecció de dades.
Servei responsable
Protecció dades i Administració electrònica
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
protecciodades@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 21-6-2018