Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Instal·lació, trasllat, retirada o immobilització de contenidors i de papereres i sanecans


Amb aquest tràmit podeu sol·licitar el següent, relacionat amb les bateries de contenidors, papereres i sanecans de la ciutat:
  1. la instal·lació de més contenidors o d'una nova bateria
  2. la immobilització de les bateries de contenidors
  3. el trasllat dels contenidors de residus municipals ubicats en un punt concret
  4. la retirada de contenidors
  5. la instal·lació, retirada o trasllat de papereres
  6. la instal·lació, retirada o trasllat de sanecans

És molt important que ens faciliteu la ubicació exacta o força aproximada dels contenidors motiu de la sol·licitud (adreça, cruïlla, etc.).

En cas de sol·licitud de modificació o trasllat d'una bateria de contenidors, d'una paperera o d'un sanecan, si aquests supòsits no atenen a l'interès general, l'Ajuntament es reserva el dret que aquestes modificacions o trasllats siguin efectuats per part de la persona sol·licitant d'acord amb els criteris tècnics que es determinin.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Qualsevol ciutadà o ciutadana, representants de comunitats o associació de veïns.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Impresos

Servei responsable

Medi Ambient i Sostenibilitat
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
mediambient@terrassa.cat

Observacions

El servei es posarà en contacte amb la persona sol·licitant pel canal que ens indiqui en la sol·licitud (correu electrònic o adreça postal).

L'Ajuntament es reserva les facultats d'inspecció i control.

Informació actualitzada el dia 26-10-2018

La meva carpeta ciutadana