Sol·licitud de llicència per a l'ús de les instal·lacions fotovoltaiques municipals
Sol·licitud de llicència per a l'ús de les instal·lacions fotovoltaiques municipals per a comunitats energètiques que podran utilitzar l'energia generada per les fotovoltaiques d'equipaments municipals.
Dades de contacte per a consultes sobre aquest tràmit
Davant de qualsevol dubte, per tal d'obtenir més informació, o per tenir interès en participar en una comunitat energètica, es pot contactar amb:
Servei Responsable: Medi Ambient i Sostenibilitat
Adreça electrònica: transicio.energetica@terrassa.cat
Telèfon: 93 739 70 00
Més informació
»
Medi Ambient i Sostenibilitat - Transició energètica
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Els col·lectius de persones empadronades al municipi i les entitats, cooperatives o altres persones jurídiques sense ànim de lucre, que es comprometin a crear una comunitat energètica local i compleixin la resta de condicions de les Bases reguladores.
Preu
Taxa anual: 64,61 euros/kWp.
L'atorgament d'aquestes llicències queda subjecte al pagament del preu públic per l'ús d'instal·lacions fotovoltaiques municipals regulat a l'annex 15 de l'
Ordenança fiscal 1.3 General reguladora dels preus públics
Documentació que cal presentar
En el cas de la tramitació telemàtica, cal escanejar el documents en format pdf i adjuntar-los al formulari.
Documentació que cal presentar en el cas de persones físiques
- Annex 1- Sol·licitud de llicència per l'ús comú especial d'instal·lacions fotovoltaiques municipal (còpia)
- Annex 3- Declaració conjunta de les persones que formen part del col·lectiu signada per totes les persones, conforme autoritzen a la persona representant a actuar en nom seu als efectes de la sol·licitud. (còpia)
Documentació que cal presentar en el cas de persones jurídiques
- Annex 2- Sol·licitud de llicència per l'ús comú especial d'instal·lacions fotovoltaiques municipal (còpia)
- Acta de l'assemblea o altre òrgan de govern de la persona jurídica, degudament signada, en la què s'ha acordat presentar la sol·licitud (còpia)
- Poders notarials per acreditar la capacitat de representació de la persona que signa la sol·licitud (còpia)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Termini de presentació
Del 22-05-2025 al 22-05-2026
Impresos
-
Annex 1 - Sol·licitud de llicència per l'ús comú especial d'instal·lacions fotovoltaiques municipal
-
Annex 2 - Sol·licitud de llicència per l'ús comú especial d'instal·lacions fotovoltaiques municipal
-
Annex 3 - Declaració conjunta de les persones que formen part del col·lectiu signada per totes les persones, conforme autoritzen a la persona representant a actuar en nom seu
Servei responsable
Medi Ambient i Sostenibilitat
Ca del Pantà, 20 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
mediambient@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 4-6-2025