Exempció del pagament de la taxa per serveis urbanístics
L'ordenança fiscal reguladora de la taxa per serveis urbanístics determina diversos supòsits d'exempció de pagament de comunicacions i llicències urbanístiques.
Supòsits d'exempció del pagament de la taxa
Exempcions generals:
Exempcions de comunicacions i llicències d'obres:
No estan exemptes les legalitzacions d'obres iniciades / realitzades no emparades en una llicència atorgada o en una comunicació prèvia validada.
Tampoc estan exemptes les obres executades a requeriment de l'administració, conseqüència de l'incompliment del deure legal de conservació i rehabilitació del sòl i les construccions.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
El / la sol·licitant de la llicència d'obres, o representant legal.
Documentació que cal presentar
- Declaració d'exempció del pagament de la taxa per serveis urbanístics (presencial) (original)
- Documentació acreditativa i/o justificants de l'exempció sol·licitada. (original)
En el cas d'actuar com a representant de persona jurídica:
- Targeta d'identificació fiscal (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gratuït
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Positiu
Impresos
Servei responsable
Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat
Observacions
Informació actualitzada el dia 3-2-2014