Resposta a un requeriment d'esmena de comunicació o sol·licitud de llicència d'obres
Tràmit que permet incorporar nous documents a un expedient de comunicació o llicència d'obres en tràmit i/o respondre a un requeriment d'esmena, millorant-lo i completant-lo amb aportació de dades, documents i projectes d'obres.
En el cas d'aportació de documents a un expedient, es pot efectuar en qualsevol moment mentre no finalitzi el procediment.
En el cas de resposta a un requeriment d'esmena, s'ha presentar en el termini improrrogable de 10 dies des del requeriment efectuat pels serveis d'Urbanisme, llevat dels supòsits regulats per un procediment administratiu singular.
»
Criteris en la presentació de projectes d'obres
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de les àrees de Territori i Transició Ecològica - Ca del Pantà, 20 ( 08221 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona física o jurídica que hagi d'esmenar una comunicació o llicència d'obres presentada prèviament, o el seu representant legal.
Documentació que cal presentar
- Projecte d'obres bàsic refós (original)
- Projecte d'obres bàsic i executiu refós (original)
- Projecte d'obres executiu refós (original)
En el cas d'actuar com a representant de persona jurídica:
- Targeta d'identificació fiscal (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gestió gratuïta.
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Impresos
- Model general d'instància, per a la tramitació presencial
- Aportació documental
- Autorització per tramitar en nom d'una altra persona
Servei responsable
Serveis d'Urbanisme
Ca del Pantà, 20 2 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 336 900
urbanisme.oficinaadministrativa@terrassa.cat