Reclamació per a la retirada de vehicles abandonats
Per tal que el Servei de Protecció Civil i Via Pública pugui iniciar el procediment de retirada d'un vehicle abandonat a la via pública i seguint el que l'Ordenança de Mobilitat estableix, es considera que aquest es troba abandonat:
Tanmateix, si la intenció de qualsevol titular d'un vehicle sense expedient d'abandonament obert, és la de tramitar una baixa voluntària autoritzant a l'Ajuntament de Terrassa a realitzar la retirada de la via publica del mateix, pot omplir el document Baixa voluntària del vehicle que haurà de lliurar a les dependències d'Egarvia juntament amb la documentació original del vehicle:
En cap cas aquest vehicle pot trobar-se judicialment en procés d'embargament o precinte per part de l'administració i/o entitat financera.
Més informació
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- 010 - - 937 397 031 (des de fora de Terrassa) - 010 Informació i Tràmits per Telèfon
Qui el pot demanar?
Qualsevol persona
Documentació que cal presentar
- Fotografia del vehicle abandonat. (còpia)
Només adjuntar la fotografia en cas de que es disposi d'ella.
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Gratuït
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
Un màxim de 90 dies en el cas de tramitació ordinària i sempre que els terminis del procediment legalment establert ho permetin.
S'informa que el Servei de Protecció Civil i Via Pública iniciarà, seguint el compliment dels requeriments legalment establerts per a la verificació del possible vehicle abandonat del que informeu, un expedient d'abandonament amb la finalitat, si s'escau, de la retirada de la via pública. Amb la resposta automàtica que es genera al finalitzar la tramitació es dona per contestada la petició.
Servei responsable
Via Pública
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
via.publica@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 1-3-2023