Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Mediació i/o arbitratge en matèria de consum


Si com a conseqüencia de la compra d'un producte o de la prestació d'un servei, us sentiu perjudicats, podeu presentar una reclamació formal a l'establiment o empresa mitjançant el "Full oficial de queixa, reclamació i denúncia", o qualsevol altre mitjà durador que us posin a disposició.

Si ha transcorregut un mes des de la reclamació sense haver rebut una resposta per part de l'establiment o empresa o la que heu rebut no és satisfactória, podeu sol·licitar la mediació i/o l'arbitratge a la Junta Arbitral de Consum de Terrassa, que és l'òrgan administratiu que s'encarrega de tramitar les reclamacions. Actua com a una via de resolució de conflictes ràpida, eficaç, voluntària i gratuïta per a les parts, amb la finalitat de resoldre les controvèrsies entre consumidors i empresaris, amb caràcter vinculant i resolutiu per a ambdues parts.

El Servei de Consum us ofereix -i recomana- assessorament previ a la presentació de la sol·licitud d'arbitratge, per assegurar que el contingut de l'escrit i la documentació que s'aporta reuneix els requisits necessaris per a realitzar el tràmit.

Podeu fer la CONSULTA PRÈVIA per telèfon, presencialment i electrònicament al Servei de Consum o a qualsevol de les oficines municipals que es detallen en l'apartat "Com es pot tramitar".

Per a més informació, consulteu la guia de "Mediació i/o arbitratge: consulta prèvia i sol·licitud"

Més informació



» Fullet informatiu "No funciona !!"

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

La persona consumidora o usuària perjudicada.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Compromís en el termini de resolució

1 setmana
El servei de consum es posarà en contacte amb la persona sol·licitant en el termini aproximat d'una setmana (per telèfon o correu electrònic).

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

4 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Servei de Consum
Cr de Martorell, 95 2 -3 (08224 Terrassa)
Telèfon: 937 397 429
consum@terrassa.cat

Observacions

El servei de consum es posarà en contacte amb la persona sol·licitant en el termini aproximat d'una setmana (per telèfon o correu electrònic).

Podeu consultar també el web de l'Agència Catalana de Consum, on trobareu més informació sobre normativa, preguntes més freqüents, procediment, ...

Informació actualitzada el dia 17-1-2014

La meva carpeta