Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre trÓmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pÓgina

Enviant dades del trÓmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit

Estem signant i registrant el vostre trÓmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procÚs pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pÓgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Mediaciˇ i/o arbitratge en matŔria de consum


Si com a conseqŘŔncia de la compra d'un producte o de la prestaciˇ d'un servei, us sentiu perjudicats, podeu presentar una reclamaciˇ formal a l'establiment o empresa mitjanšant el "Full oficial de queixa, reclamaciˇ i den˙ncia", o qualsevol altre mitjÓ durador que us posin a disposiciˇ.

Si ha transcorregut un mes des de la reclamaciˇ sense haver rebut una resposta per part de l'establiment o empresa o la que heu rebut no Ús satisfactˇria, podeu solĚlicitar la mediaciˇ i/o l'arbitratge a la Junta Arbitral de Consum de Terrassa, que Ús l'˛rgan administratiu que s'encarrega de tramitar les reclamacions.

La Junta Arbitral actua com a una via de resoluciˇ de conflictes rÓpida, eficaš, voluntÓria i gratu´ta per a les parts, amb la finalitat de resoldre les controvŔrsies entre consumidors i empresaris, amb carÓcter vinculant i resolutiu per a ambdues parts. ╔s per aquest motiu que, un cop presentada la solĚlicitud d'arbitratge, no Ús possible interposar paralĚlelament una reclamaciˇ judicial pel mateix assumpte ni reclamar dos cops pels mateixos fets.

La decisiˇ arbitral per resoldre la controvŔrsia (laude) Ús d'obligat compliment i tÚ efectes de cosa jutjada, per tant no Ús possible presentar recurs en contra ni interposar una demanda judicial pels mateixos fets.

El servei de Drets de les persones consumidores us ofereix -i recomana- assessorament previ a la presentaciˇ de la solĚlicitud d'arbitratge, per assegurar que el contingut de l'escrit i la documentaciˇ que s'aporta reuneix els requisits necessaris per a realitzar el trÓmit.

Podeu fer la CONSULTA PR╚VIA per telŔfon, presencialment i electr˛nicament al servei de Drets de les persones consumidores o a qualsevol de les oficines municipals que es detallen en l'apartat "Com es pot tramitar".

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

La persona consumidora o usuÓria perjudicada.

Documentaciˇ que cal presentar

En el cas d'actuar en representaciˇ legal de la persona solĚlicitant, s'ha de presentar la documentaciˇ acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestiˇ en l'atenciˇ presencial Ús necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestiˇ gratu´ta

En el sup˛sit que la gestiˇ del trÓmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el trÓmit, a travÚs de la pÓgina de pagament en lÝnia d'aquesta Seu electr˛nica amb targeta de crŔdit/dŔbit.

CompromÝs en el termini de resoluciˇ

1 setmana
El servei es posarÓ en contacte amb la persona solĚlicitant en el termini aproximat d'una setmana (per telŔfon o correu electr˛nic).

El termini de resoluciˇ comenša a comptar a partir de la data de presentaciˇ de la instÓncia i sempre que s'hagi presentat tota la documentaciˇ requerida.

Termini legal de resoluciˇ i silenci administratiu

4 mesos.

Finalitzat el termini de resoluciˇ, l'efecte del silenci administratiu Ús el segŘent:
Negatiu

Servei responsable

Drets de les persones consumidores
Cr de Martorell, 95 2 -3 (08224 Terrassa)
TelŔfon: 937 397 429
consum@terrassa.cat

Observacions

El servei es posarÓ en contacte amb la persona solĚlicitant en el termini aproximat d'una setmana (per telŔfon o correu electr˛nic).

Podeu consultar tambÚ el web de l'AgŔncia Catalana de Consum, on trobareu mÚs informaciˇ sobre normativa, preguntes mÚs freqŘents, procediment, ...

Informaciˇ actualitzada el dia 29-6-2023

La meva carpeta ciutadana