Petició d'exemplars de fulls oficials de queixa / reclamació / denúncia
Si sou una empresa que comercialitza béns o presteu serveis, directament o com a part intermediària, heu de disposar de fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia per tenir-los a disposició de la clientela.
Així mateix, heu d'exhibir al públic, en un lloc visible, un cartell on s'anuncïi la disponibilitat d'aquests fulls. En aquest cartell, també s'ha d'indicar un número de telèfon d'atenció ciutadana per realitzar consultes de consum i, si l'establiment en disposa, també hi ha de constar el número de telèfon o l'adreça de correu electrònic d'atenció a les persones consumidores.
El Full oficial de queixa, reclamació i denúncia és un mitjà que es posa a disposició de la població consumidora perquè puguin formular queixes, denúncies i reclamacions allà mateix on es produeix el fet que les motiva.
Si els establiments tenen cura de tenir els fulls de reclamació, es pot evitar que les discussions empitjorin quan qui consumeix vulgui reclamar a causa d'un producte o servei que considera defectuós.
Com es pot tramitar
Qui el pot demanar?
- Professionals que presten serveis a domicili (llauneria, treballs de paleta, electricitat, pintura ...)
- Venda ambulant.
- Tots els serveis públics no prestats directament per l'Administració.
Preu
Gestió gratuïta
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
2 dies hàbils.
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Impresos
Servei responsable
Servei Públic de Consum
Cr de Martorell, 95 2 -3 (08224 Terrassa)
Telèfon: 937 397 429
consum@terrassa.cat
Informació actualitzada el dia 7-10-2022