Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Petició d'exemplars de fulls oficials de queixa / reclamació / denúncia

Petició d'exemplars de fulls oficials de queixa / reclamació / denúncia


Si sou una empresa que comercialitza béns o presteu serveis, directament o com a part intermediària, heu de disposar de fulls oficials de queixa, reclamació i denúncia per tenir-los a disposició de la clientela.

Així mateix, heu d'exhibir al públic, en un lloc visible, un cartell on s'anuncïi la disponibilitat d'aquests fulls. En aquest cartell, també s'ha d'indicar un número de telèfon d'atenció ciutadana per realitzar consultes de consum i, si l'establiment en disposa, també hi ha de constar el número de telèfon o l'adreça de correu electrònic d'atenció a les persones consumidores.

El Full oficial de queixa, reclamació i denúncia és un mitjà que es posa a disposició de la població consumidora perquè puguin formular queixes, denúncies i reclamacions allà mateix on es produeix el fet que les motiva.

Si els establiments tenen cura de tenir els fulls de reclamació, es pot evitar que les discussions empitjorin quan qui consumeix vulgui reclamar a causa d'un producte o servei que considera defectuós.

  • Els fulls han d'estar a disposició de qui els demani, encara que no hagi formalitzat cap tracte comercial amb l'empresa, en català, castellà i, si escau, també en anglès. Són impresos compostos per tres exemplars: un per l'establiment, un altre per la persona consumidora i un tercer per l'organisme habilitat.

  • L'establiment o la persona prestadora de serveis pot fer al·legacions en el mateix full, això si, haurà de signar l'imprès reservat a aquest efecte. La signatura del full es pot suplir pel segell de l'empresa i és imprescindible posar la data en la que la persona consumidora li ha lliurat.

  • Si una empresa es nega a facilitar els fulls oficials de queixa, reclamació o denúncia, o no en disposa, podrà ser sancionada administrativament.

  • Com es pot tramitar

    Per Internet Tramitació de Petició d'exemplars de fulls oficials de queixa / reclamació / denúncia Ompliu el formulari
    Presencialment
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
    Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE) - Ca dels Telers, 5 1 -2 ( 08221 Terrassa)
    Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
    Servei de Consum - Cr de Martorell, 95 2 -3 ( 08224 Terrassa)
    Per telèfon
    937 397 000 - Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE)
    937 397 429 - Servei de Consum
    010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

    Qui el pot demanar?

    - Els comerços i empreses prestadores de serveis en general.
    - Professionals que presten serveis a domicili (llauneria, treballs de paleta, electricitat, pintura ...)
    - Venda ambulant.
    - Tots els serveis públics no prestats directament per l'Administració.

    Preu

    Gestió gratuïta

    Compromís en el termini de resolució

    2 dies hàbils.

    El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

    Impresos

    • Full oficial de queixa / reclamació / denúncia en matèria de consum
      imprès
    • Cartell informatiu de fulls de queixa / reclamació / denúncia

    Servei responsable

    Servei de Consum
    Cr de Martorell, 95 2 -3 (08224 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 429
    consum@terrassa.cat

    Informació actualitzada el dia 29-1-2014

     
     

    Normativa

    Tràmits relacionats

    Dubtes i suggeriments

    Servei de Consum

    Telèfon: 937 397 429
    consum @ terrassa.cat

    INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


    Admesos i exclosos a escoles
    Verificació de documents signats digitalment
    Presentació de factures electròniques
    Tauler d'anuncis i edictes
    Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
    Notificació electrònica

    Atenció al ciutadà

    ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

    Ajuntament de Terrassa

    Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
    Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)