Denúncies de temes de consum
Aquest tràmit s'adreça a persones consumidores i usuàries que vulguin posar en coneixement de l'administració una situació a un establiment o amb un prestador de serveis, que pot constituir una infracció administrativa, i que encara que no hagin formalitzat cap tracte comercial amb l'empresa, ho vulguin denunciar.
Els requisits generals en matèria de consum que han de tenir en compte les empreses són:
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE) - Ca dels Telers, 5 1 -2 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- Servei de Consum - Cr de Martorell, 95 2 -3 ( 08224 Terrassa)
- 937 397 000 - Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE)
- 937 397 429 - Servei de Consum
Qui el pot demanar?
Persones consumidores i usuàries.
Preu
Gestió gratuïta.
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
7 dies
El Servei de Consum es posarà en contacte amb la persona interessada en el termini d'una setmana des de la data de presentació de la denúncia.
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
6 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
Servei responsable
Servei de Consum
Cr de Martorell, 95 2 -3 (08224 Terrassa)
Telèfon: 937 397 429
consum@terrassa.cat
Observacions
Us recomanem que abans de fer el tràmit contacteu primer amb el Servei de Consum.
Informació actualitzada el dia 25-1-2023