Denúncies de temes de consum
Aquest tràmit s'adreça a persones consumidores i usuàries que vulguin posar en coneixement de l'administració una situació a un establiment o amb un prestador de serveis, que pot constituir una infracció administrativa, i que encara que no hagin formalitzat cap tracte comercial amb l'empresa, ho vulguin denunciar.
Els requisits generals en matèria de consum que han de tenir en compte les empreses són:
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE) - Ca dels Telers, 5 1 -2 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
- Servei Públic de Consum - Cr de Martorell, 95 2 -3 ( 08224 Terrassa)
- 937 397 000 - Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE)
- 937 397 429 - Servei Públic de Consum
Qui el pot demanar?
Persones consumidores i usuàries.
Preu
Gestió gratuïta.
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
7 dies
El servei es posarà en contacte amb la persona interessada en el termini d'una setmana des de la data de presentació de la denúncia.
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
6 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
Servei responsable
Servei Públic de Consum
Cr de Martorell, 95 2 -3 (08224 Terrassa)
Telèfon: 937 397 429
consum@terrassa.cat
Observacions
Us recomanem que abans de fer el tràmit contacteu primer amb el Servei Públic de Consum.
Informació actualitzada el dia 22-6-2023