Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Sol·licitud d'adhesió a la Junta Arbitral de Consum


La Junta Arbitral de Consum de Terrassa és un òrgan administratiu que s'encarrega de tramitar les reclamacions que formulen ciutadans quan es senten perjudicats a conseqüència de la compra d'un producte o de la prestació d'un servei.

La Junta gestiona la mediació i l'arbitratge de consum, i actua com a una via de resolució de conflictes ràpida, eficaç, voluntària i gratuïta per a les parts, amb la finalitat de resoldre les controvèrsies entre consumidors i empresaris, amb caràcter vinculant i resolutiu per a ambdues parts.

Si esteu interessats en adherir-vos-hi, heu d'emplenar i signar l'escrit de compromís. Un cop formalitzat, disposareu del distintiu oficial d'adhesió que pot ser col·locat en un lloc destacat de l'establiment i ser usat en la publicitat, factures i documentació de l'empresa.

Aquest distintiu representa un signe de confiança i un avantatge competitiu, que posa de manifest un plus de servei i un factor de qualitat i professionalitat.

Com es pot tramitar

Qui el pot demanar?

Establiments i prestadors de serveis en general.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Preu

Gestió gratuïta.

En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

Compromís en el termini de resolució

1 setmana

El servei es posarà en contacte amb l'establiment o empresa interessada en un termini màxim d'una setmana.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu.

Impresos

Servei responsable

Servei Públic de Consum
Cr de Martorell, 95 2 -3 (08224 Terrassa)
Telèfon: 937 397 429
consum@terrassa.cat

Observacions

El procediment de l'arbitratge s'inicia amb la mediació i si aquesta no és possible, es dóna pas a l'arbitratge, sempre i quan l'accepti de forma voluntària l'empresari.

  • Mediació: és un procediment que es caracteritza per la intervenció d'una tercera persona imparcial i experta, que té com a objecte d'ajudar les parts i facilitar l'obtenció per elles mateixes d'un acord satisfactori.

  • Arbitratge: és un procediment extrajudicial que es caracteritza per la intervenció d'àrbitres, imparcials i experts que emeten una resolució (un laude) que és d'obligat compliment per a les dues parts.

  • Informació actualitzada el dia 22-6-2023

    La meva carpeta ciutadana