Ajuntament de Terrassa

Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge
Seu Electrònica » Tràmits » Consulta i/o assessorament sobre temes de consum

Consulta i/o assessorament sobre temes de consum


Per demanar orientació, informació o assessorament relativa a qualsevol tema de consum, podeu emplenar aquest formulari.

El Servei de Consum i, en concret, l'Oficina de Consum (OMIC), us ofereix assessorament i orientació sobre totes les qüestions relacionades amb la compra de béns i de productes i la utilització de serveis com ara:

  1. - habitatge: lloguer, compra ...

  2. - compra de productes en estabiliments comercials o en altres modalitats

  3. - compra i reparació d'electrodomèstics

  4. - serveis d'assistència tècnica

  5. - compra i reparació de vehicles

  6. - prestadors de serveis a domicili: paletes, pintors, fusters, llauners...

  7. - assegurances: llar, vehicles...

  8. - serveis bancaris

  9. - serveis bàsics: aigua, gas, electricitat, telèfon, correus...

  10. - serveis turístics: bars, restaurants, hotels, agències de viatges

  11. - tintoteries

  12. - transports: públics, privats


Tingueu en compte que no són temes del Servei de Consum:

  1. - els que han estat o estan sotmesos a la via judicial

  2. - qüestions penals: delictes, faltes...

  3. - temes laborals: contractes, convenis laborals...

  4. - dret civil: herències, divorcis, separacions, assumptes entre particulars...

  5. - problemàtiques derivades de la convivència en comunitats de propietaris/àries

  6. - temes de lloguer: desnonaments, arrendadors/res contra arrendataris/àries

  7. - problemes amb l'administració pública: multes, impostos, subvencions, qüestions urbanístiques...

Com es pot tramitar

Per Internet Tramitació de Consulta i/o assessorament sobre temes de consum Ompliu el formulari
Presencialment
Oficina d'Atenció Ciutadana de Can Parellada - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE) - Ca dels Telers, 5 1 -2 ( 08221 Terrassa)
Oficina d'Atenció Ciutadana de l'Àrea de Drets Socials i Serveis a les Persones - Cr de Montcada, 596 ( 08223 Terrassa)
Servei de Consum - Cr de Martorell, 95 2 -3 ( 08224 Terrassa)
Per telèfon
937 397 000 - Oficina d'Atenció a l'Empresa (OAE)
937 397 429 - Servei de Consum
010 - - 900 922 010 - 010 Informació i Tràmits per Telèfon

Qui el pot demanar?

Les persones consumidores i els comerciants o prestadors de serveis.

Documentació que cal presentar

  • Documents relacionats amb l'acte de consum tals com factures, tiquets de compra, contractes, publicitat, etc.
    La presentació d'aquesta documentació és opcional. (còpia)

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Compromís en el termini de resolució

1 setmana
El servei es posa en contacte amb la persona interessada en el termini màxim d'una setmana.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

  • Model general d'instància, per a la tramitació presencial
  • Model orientatiu de carta de reclamació

Servei responsable

Servei de Consum
Cr de Martorell, 95 2 -3 (08224 Terrassa)
Telèfon: 937 397 429
consum@terrassa.cat

Observacions

Podeu consultar també el web de l'Agència Catalana de Consum, on trobareu més informació sobre normativa, preguntes més freqüents, procediment, ...

Informació actualitzada el dia 13-1-2014

 
 

Normativa

Tràmits relacionats

Dubtes i suggeriments

Servei de Consum

Telèfon: 937 397 429
consum @ terrassa.cat

INFORMACIÓ EN UN "CLIC"


Admesos i exclosos a escoles
Verificació de documents signats digitalment
Presentació de factures electròniques
Tauler d'anuncis i edictes
Site (Sistema integrado TablonEdictal BOE)
Notificació electrònica

Atenció al ciutadà

ATENCIÓ AL CIUTADÀ Escoltem les teves opinions

Ajuntament de Terrassa

Raval de Montserrat 14, 08221 Terrassa (Barcelona)
Tel. 93 739 70 00 / Tel. informació: 010 / 900 922 010 (fora de Terrassa)