Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Consulta i/o assessorament sobre temes de consum


Per demanar orientació, informació o assessorament relativa a qualsevol tema de consum, podeu emplenar aquest formulari.

El Servei de Consum i, en concret, l'Oficina de Consum (OMIC), us ofereix assessorament i orientació sobre totes les qüestions relacionades amb la compra de béns i de productes i la utilització de serveis com ara:

  1. - habitatge: lloguer, compra ...

  2. - compra de productes en estabiliments comercials o en altres modalitats

  3. - compra i reparació d'electrodomèstics

  4. - serveis d'assistència tècnica

  5. - compra i reparació de vehicles

  6. - prestadors de serveis a domicili: paletes, pintors, fusters, llauners...

  7. - assegurances: llar, vehicles...

  8. - serveis bancaris

  9. - serveis bàsics: aigua, gas, electricitat, telèfon, correus...

  10. - serveis turístics: bars, restaurants, hotels, agències de viatges

  11. - tintoteries

  12. - transports: públics, privats


Tingueu en compte que no són temes del Servei de Consum:

  1. - els que han estat o estan sotmesos a la via judicial

  2. - qüestions penals: delictes, faltes...

  3. - temes laborals: contractes, convenis laborals...

  4. - dret civil: herències, divorcis, separacions, assumptes entre particulars...

  5. - problemàtiques derivades de la convivència en comunitats de propietaris/àries

  6. - temes de lloguer: desnonaments, arrendadors/res contra arrendataris/àries

  7. - problemes amb l'administració pública: multes, impostos, subvencions, qüestions urbanístiques...

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

Les persones consumidores i els comerciants o prestadors de serveis.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Preu

Gestió gratuïta

Compromís en el termini de resolució

1 setmana
El servei es posa en contacte amb la persona interessada en el termini màxim d'una setmana.

El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Servei de Consum
Cr de Martorell, 95 2 -3 (08224 Terrassa)
Telèfon: 937 397 429
consum@terrassa.cat

Observacions

Podeu consultar també el web de l'Agència Catalana de Consum, on trobareu més informació sobre normativa, preguntes més freqüents, procediment, ...

Informació actualitzada el dia 13-1-2014

La meva carpeta