Baixa de gual i/o contragual
Sol·licitud de baixa de l'autorització de gual i/o contragual.
La baixa comporta, per part del titular de l'autorització, la supressió del gual i la restitució de la vorera amb les mateixes característiques que la vorera adjacent, i si és el cas, s'ha de procedir a despintar la senyalització horitzontal del gual i/o contragual, així com de la retirada de la senyalització vertical. En cap cas es procedirà a donar de baixa un gual i/o contragual si prèviament no s'han acomplert aquests requisits.
El servei responsable realitzarà una inspecció a l'adreça del gual per tal de confirmar que realment ja no es fa ús de l'accés de vehicles a través de la via pública i recollirà la corresponent placa.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Mobilitat - Av de les Glòries Catalanes, 3 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Els ciutadans i les ciutadanes titulars d'una autorització de gual i/o contragual.
Si la persona sol·licitant és representant o està legitimada, ha de presentar autorització expressa i escrita de la persona titular de l'autorització del gual i/o contragual o document acreditatiu de la legitimació.
Documentació que cal presentar
- Imprès de sol·licitud en cas de tramitació presencial (original)
- Fotografia / es acreditatives de la supressió del gual i/o contragual (còpia)
- Autorització del/de la propietàri/a de l'habitatge si la sol·licitud la fa el/la llogater/a (vegeu impresos) (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Compromís en el termini de resolució
3 mesos
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
- Sol·licitud de baixa de gual i/o contragual
- Autorització de la persona propietària per a la sol·licitud de gual permanent o contragual
Servei responsable
Mobilitat
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
mobilitat@terrassa.cat
Observacions
Les declaracions de baixa presentades durant el primer semestre de l'any donaran lloc al pagament del rebut corresponent als mesos d'utilització, mentre que les baixes presentades durant el segon semestre (a partir del 30 de juny) liquidaran el rebut anual i la baixa tindrà efecte per l'exercici següent.
Informació actualitzada el dia 20-10-2023