Enviant dades d'identificaciˇ

Identificaciˇ en procÚs...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificaciˇ, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del trÓmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'estÓ generant el document que s'haurÓ de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre trÓmit.
 
Aquesta operaciˇ pot trigar uns segons...

ProcÚs de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

ProcÚs de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la segŘent informaciˇ obligat˛ria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al segŘent pas.

Tancar missatge

Modificaciˇ de dades de la taxa de gual


Modificaciˇ de dades de la taxa de gual.

Aquesta modificaciˇ de dades pot ser per:
- canvi de titular de la taxa de gual per canvi de propietari/a de la finca.
El fet de comunicar un canvi de titular de la taxa de gual, en lloc de fer una baixa d'antic/ga titular i l'alta del/de la nou/nova propietari/a de la finca, simplifica la tramitaciˇ. El/La nou/nova titular nomÚs ha d'acreditar la titularitat de la finca i no caldrÓ realitzar inspecciˇ. La placa Ús la mateixa i per tant mantÚ el mateix n˙mero de placa
- modificaciˇ de la longitud d'amplada del gual o del nombre de places d'aparcament.

El servei municipal responsable de la tramitaciˇ verificarÓ les dades subjectes a modificaciˇ sobre l'autoritzaciˇ del gual, manifestades per la persona interessada en la seva solĚlicitud.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telŔfon

Qui el pot demanar?

La persona titular del gual. En el cas del canvi de titular el pot solĚlicitar l'antic/ga propietari/a o bÚ el/la nou/nova propietari/a.

Documentaciˇ que cal presentar

En el cas d'actuar en representaciˇ legal de la persona solĚlicitant, s'ha de presentar la documentaciˇ acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestiˇ en l'atenciˇ presencial Ús necessari presentar el document d'identitat.

Termini legal de resoluciˇ i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resoluciˇ, l'efecte del silenci administratiu Ús el segŘent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Gestiˇ TributÓria i Recaptaciˇ
Pl Didˇ, 5 (08221 Terrassa)
TelŔfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat

Observacions

El prorrateig dels rebuts es farÓ pel nombre de mesos que correspon a cada titular, sempre i quan es demani el canvi de titular abans de la generaciˇ dels rebuts del padrˇ de guals.

La generaciˇ de rebuts es fa durant el mes de setembre, per tant a partir d'aquesta data la liquidaciˇ del rebut serÓ anual per la persona que consti com a titular a 1 de gener.

Informaciˇ actualitzada el dia 4-2-2014

La meva carpeta