Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Modificació de dades de la taxa de gual


Modificació de dades de la taxa de gual.

Aquesta modificació de dades pot ser per:
- canvi de titular de la taxa de gual per canvi de propietari/a de la finca.
El fet de comunicar un canvi de titular de la taxa de gual, en lloc de fer una baixa d'antic/ga titular i l'alta del/de la nou/nova propietari/a de la finca, simplifica la tramitació. El/La nou/nova titular només ha d'acreditar la titularitat de la finca i no caldrà realitzar inspecció. La placa és la mateixa i per tant manté el mateix número de placa
- modificació de la longitud d'amplada del gual o del nombre de places d'aparcament.

El servei municipal responsable de la tramitació verificarà les dades subjectes a modificació sobre l'autorització del gual, manifestades per la persona interessada en la seva sol·licitud.

Com es pot tramitar

Per Internet
Presencialment
Per telèfon

Qui el pot demanar?

La persona titular del gual. En el cas del canvi de titular el pot sol·licitar l'antic/ga propietari/a o bé el/la nou/nova propietari/a.

Documentació que cal presentar

En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

Termini legal de resolució i silenci administratiu

3 mesos.

Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu

Impresos

Servei responsable

Gestió Tributària i Recaptació
Pl Didó, 5 (08221 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
recaptacio@terrassa.cat

Observacions

El prorrateig dels rebuts es farà pel nombre de mesos que correspon a cada titular, sempre i quan es demani el canvi de titular abans de la generació dels rebuts del padró de guals.

La generació de rebuts es fa durant el mes de setembre, per tant a partir d'aquesta data la liquidació del rebut serà anual per la persona que consti com a titular a 1 de gener.

Informació actualitzada el dia 4-2-2014

La meva carpeta