Autorització de gual permanent
Tràmit per a sol·licitar l'atorgament de l'autorització d'accés de vehicles des de la via pública als locals, garatges, recintes o solars.
Tipus d'autoritzacions de gual:
Quan es tracti de guals industrials (6 o més vehicles) o d'accés a aparcaments de comunitats de propietaris, caldrà tramitar prèviament una comunicació o llicència d'obertura de l'activitat a l'Oficina d'atenció a l'empresa (OAE) de l'Ajuntament de Terrassa.
Com es pot tramitar
- Oficina d'Atenció Ciutadana de Plaça Didó - OAC - Pl Didó, 5 ( 08221 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 2 - OAC - Av de Barcelona, 180 ( 08222 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 3 - OAC - Pl de Can Palet, 1 ( 08223 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 4 - OAC - Av d' Àngel Sallent, 55 ( 08224 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 5 - OAC - Pl de la Cultura, 5 ( 08225 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 6 - OAC - Rm de Francesc Macià, 189 ( 08226 Terrassa)
- Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte 7 - OAC - Ca d' Amèrica, 33 ( 08228 Terrassa)
- Mobilitat - Av de les Glòries Catalanes, 3 ( 08223 Terrassa)
Qui el pot demanar?
Les persones propietàries dels immobles on s'estableixin les entrades o els passos de vehicles, i les empreses, entitats o els particulars que utilitzin els aprofitaments.
En el cas que la gestió la faci el/la llogater/a en representació de la propietat de la finca, caldrà aportar l'autorització signada per la persona propietària. En qualsevol cas el/la titular de l'autorització serà sempre la persona propietària.
Documentació que cal presentar
- Imprès de sol·licitud en cas de tramitació presencial (original)
- Autorització del/de la propietàri/a de l'habitatge si la sol·licitud la fa el/la llogater/a(vegeu impresos). (original)
- Document d'identitat del/de la propietàri/a de la finca, si la sol.licitud la fa el llogater (còpia)
- Escriptura de propietat de la finca , en cas d'obra nova (original)
En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.
Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.
Preu
Consulteu les l'ordenança fiscal 3.07
En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.
Compromís en el termini de resolució
1 mes
El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.
Termini legal de resolució i silenci administratiu
3 mesos.
Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
Negatiu
Impresos
- Sol·licitud d'autorització de gual
- Autorització de la persona propietària per a la sol·licitud de gual permanent o contragual
Servei responsable
Mobilitat
Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
Telèfon: 937 397 000
mobilitat@terrassa.cat
Observacions
Consulteu les condicions tècniques de les Llicències de guals.
Les parades del servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers podran coincidir amb els guals, atenent que aquests són reserva d'entrades i sortides dels vehicles i no d'estacionament.
Informació actualitzada el dia 15-2-2019