Enviant dades d'identificació

Identificació en procés...

Espereu un moment: s'estan fent les comprovacions pertinents.

Si teniu problemes amb la identificació, consulteu les planes d'ajuda.


Tancar missatge

Enviant dades del tràmit

S'estan enviant les dades...

Estem processant les dades del vostre tràmit.

Si us plau, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina

Enviant dades del tràmit

Estem signant el comprovant i registrant el vostre tràmit

Estem signant i registrant el vostre tràmit. Depenent dels documents aportats i el seu tamany aquest procés pot trigar una estona, no tanqueu ni actualitzeu la pàgina.

Preparant la signatura

Generant document...

S'està generant el document que s'haurà de signar.

Validant la signatura i enviant dades

Validant signatura...

Estem validant la signatura del document i registrant el vostre tràmit.
 
Aquesta operació pot trigar uns segons...

Procés de signatura en marxa.

Carregant applet per signatura digital...

Procés de signatura en marxa.

Signant el document...

Errors detectats a les dades

Falta la següent informació obligatòria per omplir al formulari:

Fins que no arregleu aquests errors no podreu continuar al següent pas.

Tancar missatge

Autorització de gual permanent


Tràmit per a sol·licitar l'atorgament de l'autorització d'accés de vehicles des de la via pública als locals, garatges, recintes o solars.


Tipus d'autoritzacions de gual:

  • Permanent de 0 a 24 hores
  • Residencial: per aquelles zones urbanitzades d'edificació aïllada, que tenen una ocupació màxima d'entre el 20% i el 30% de la parcel·la, que el Pla d'Ordenació Urbanística Municipal classifica com a zones A5.0, A5.1 i A5.3 i que defineix com a: sols urbans en què l'edificació respon al tipus d'ordenació segons edificació aïllada, en habitatges unifamiliars o plurifamiliars en forma de ciutat jardí.


  • Quan es tracti de guals industrials (6 o més vehicles) o d'accés a aparcaments de comunitats de propietaris, caldrà tramitar prèviament una comunicació o llicència d'obertura de l'activitat a l'Oficina d'atenció a l'empresa (OAE) de l'Ajuntament de Terrassa.

    Com es pot tramitar

    Qui el pot demanar?

    Les persones propietàries dels immobles on s'estableixin les entrades o els passos de vehicles, i les empreses, entitats o els particulars que utilitzin els aprofitaments.

    En el cas que la gestió la faci el/la llogater/a en representació de la propietat de la finca, caldrà aportar l'autorització signada per la persona propietària. En qualsevol cas el/la titular de l'autorització serà sempre la persona propietària.

    Documentació que cal presentar

    En el cas d'actuar en representació legal de la persona sol·licitant, s'ha de presentar la documentació acreditativa.

    Per realitzar qualsevol gestió en l'atenció presencial és necessari presentar el document d'identitat.

    Preu

    Consulteu les l'ordenança fiscal 3.07

    En el supòsit que la gestió del tràmit impliqui un pagament, aquest pot fer-se un cop finalitzat el tràmit, a través de la pàgina de pagament en línia d'aquesta Seu electrònica amb targeta de crèdit/dèbit.

    Compromís en el termini de resolució

    1 mes

    El termini de resolució comença a comptar a partir de la data de presentació de la instància i sempre que s'hagi presentat tota la documentació requerida.

    Termini legal de resolució i silenci administratiu

    3 mesos.

    Finalitzat el termini de resolució, l'efecte del silenci administratiu és el següent:
    Negatiu

    Impresos

    Servei responsable

    Mobilitat
    Av de les Glòries Catalanes, 3 (08223 Terrassa)
    Telèfon: 937 397 000
    mobilitat@terrassa.cat

    Observacions

    Consulteu les condicions tècniques de les Llicències de guals.

    Les parades del servei públic de transport col·lectiu urbà de viatgers podran coincidir amb els guals, atenent que aquests són reserva d'entrades i sortides dels vehicles i no d'estacionament.

    Informació actualitzada el dia 15-2-2019

    La meva carpeta ciutadana